חם, סוער ודרמטי: אייבר כפתה 2:2 על סוסיאדד

סוסיאדד נותרה במקום החמישי
סוסיאדד נותרה במקום החמישי | צילום: AFP

שני אדומים, פנדל ושוויון בדקה ה-93. ניצחון ביתי שלישי רצוף לוולנסיה

(גודל טקסט)

ריאל סוסיאדד נותרה במקום החמישי בליגה הספרדית, שלא מוביל לליגת האלופות, לאחר ששמטה דקה ה-93 ניצחון על אייבר העיקשת והמשחק הסתיים ב-2:2.

במפגש בין שתי הקבוצות המפתיעות של העונה היה הכל: ארבעה שערים, דרמה אדירה, שני אדומים, פנדל ומבול של צהובים. שלושה צהובים נשלפו עוד לפני הדקה ה-14 בה המארחת הבאסקית עלתה ליתרון. אלברו אודריזולה פרץ מימין והגביה לרחבת החמש, חואנמי התרומם ונגח חזק לפינה ולשוער אייבר לא נותר כל סיכוי, 0:1 לסוסיאדד. פדרו ליאון הגביה קרן וגונסאלו אסקלנטה נגח את השוויון 1:1 בדקה ה-26.

פלוריאן לג'אן האורח וחואנמי הורחקו בזה אחר זה בתחילת המחצית השנייה בצהוב שני ואז הגיע הרגע של מרטינס, בלם סוסיאדד, שחדר בדקה ה-76 בכדרור לרחבה והוכשל על ידי יואל. קרלוס דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את היתרון לבאסקים, 1:2. גמור? לא. בדקה ה-93 חטף פדרו לאון כדור מהגנת סוסיאדד, התקדם ובעט חלש למרכז, ג'ירונימו רולי זינק אבל הכדור נשמט ממנו, 2:2.

לג'אן וחואנמי. שניהם הורחקו בזה אחר זה (AFP)

ולנסיה – לגאנס 0:1

העטלפים השלימו ניצחון שלישי רצוף במאסטייה וברחו כנראה סופית מאימת הירידה, אחרי 0:1 קטן גדול על לגאנס. האמת שאחרי שהכניעו בבית את בילבאו (0:2) ואת ריאל מדריד (0:1) איש לא ציפה שדווקא העולה החדשה תעצור את הרצף. אליקים מנגלה, המושאל ממנצ'סטר סיטי, נגח כדור קרן בדקה ה-29 לידי השוער שהדף והסתער על הריבאונד כדי לקבוע את תוצאת המשחק 0:1 לוולנסיה. האורחת נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-80 לאחר שאלברטו הורחק בצהוב שני.

במשחק נוסף: מלאגה – בטיס 2:1 (פאבלו פורנלס 39/ יונאס מרטין 48, אנטוניו סראביה 74).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי