סביליה במקום השני, 0:1 לאתלטיקו שחזרה לנצח

סאול
סאול | צילום: GettyImages

האנדלוסים הרשימו ב-1:4 מול מלאגה. סאול כבש שער יפה והכניע את לאס פלמאס

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בלה ליגה נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים. סביליה עלתה זמנית למקום השני (1:4 על מלאגה), ויאריאל (1:3 על ספורטינג חיחון) ואתלטיקו מדריד (0:1 על לאס פלמאס) שמרו על קשר עין עם הצמרת הגבוהה. גרנאדה ללא עומר אצילי נוצחה בביתה על ידי סוסיאדד הלוהטת שעלתה למקום החמישי.

אתלטיקו מדריד – לאס פלמאס 0:1

אתלטיקו מדריד חזרה למסלול הניצחונות, לאחר רצף של שני משחקים בהם איבדה נקודות. החבורה של דייגו סימאונה עלתה זמנית למקום החמישי עם 28 נקודות, אך איבדו אותו בהמשך לטובת סוסיאדד. בעוד האורחים, שלא הפסידו בשלושת משחקיה האחרונים, נמצאים כעת במקום העשירי עם 21 נקודות, יכולים לסגת שלוש מקומות אחורה בתום המחזור. 

שער יפה של סאול בדקה ה-59 הכריע לטובת הקולצ'ונרוס. הקשר, שקיבל כדור שהורחק לא טוב מהגנת האורחת, בעט חזק אל הפינה השמאלית של חאבי ואראס, שלא היה יכול למנוע זאת, נותר רק לראות את הרשת רועדת. אנטואן גריזמן המשיך ברצף האיום שלו בלי כיבוש, אבל הקולצ'ונרוס יכולים להתנחם בתוצאה שהם כל כך אוהבים שאולי תוציא אותם מהמשבר. 

סביליה – מלאגה 1:4 

בסיומו של דרבי האנדלוסיות, סביליה עלתה זמנית למקום השני, לאחר שהביסה בבית 1:4 את מלאגה. השערים עבור סביליה באו בבליץ מטורף – תוך עשר דקות. 

לוסיאנו וייטו העלתה ליתרון בדקה ה-25, לאחר בישול של סטיבן אנזונזי. כעבור שלוש דקות, החלוץ הארגנטיני השלים צמד מבישול של ויטולו, שביצע מהלך אישי נפלא ומצא את הסקורר במסירת רוחב, שכבש את השישי שלו העונה.

הקצב לא נרגע. וויסאם בן יידר התכבד בשער השלישי בדקה ה-34, לאחר שסמיר נאסרי שלח כדור ארוך, שהגיע אל גבריאל מרקאדו וממנו במסירת רוחב אל הצרפתי שהרשית בקלות מול שער ריק. הבליץ הושלם כעבור דקה בלבד, אחרי שוייטו הפעם בתפקיד המבשל, מסר כדור אל ויטולו, שמתוך הרחבה בעט פנימה. 

חגיגה אנדלוסית (AFP)

האורחת הצליחה רק לצמק מבעיטה חופשית חזקה של סנדרו רמירס בדקה ה-64. הגול הגיע ארבע דקות לאחר שאדיל רמי מסביליה ראה שני צהובים תוך דקה והורחק. היתרון המספרי לא סייע למפסידה עד לסיום. 

כאמור המארחת, רושמת את ניצחונה הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים ומוצבת זמנית במקום השני עם 33 נקודות, ארבע פחות מריאל מדריד שבפסגה עם משחק חסר. מנגד, האורחת לראשונה מזה חמישה משחקים רושמת הפסד וממוקמת זמנית במקום ה-11, עם 21 נקודות. 

ספורטינג חיחון- ויאריאל 3:1 

ויאריאל רשמה ניצחון שני רצוף, 1:3 בחיחון אם כי נותרה במקום הרביעי במשחק שפתח את המחזור ה-16 בליגה הספרדית.

ג'ונתן דוס סאנטוס הרים את הרשת של פיצ'ו קוויאר כבר בדקה ה-12 וכעבור שבע דקות היה המקסיקני קרוב לצמד לאחר פריצה מסחררת, אבל ניקולה סנסונה דחק מהקו והותיר לדוס סאנטוס רק את הבישול. סנסונה פרץ משמאל בדקה ה-74 העביר רוחב ואלשנדרו פאטו קבע 0:3. קרלוס קרמונה רק צימק בדקה ה-89 וקבע את תוצאת המשחק. המארחת שאיבדה במחצית הראשונה שני בלמים בשל פציעה, שקועה מתחת לקו האדום. 

יתר המשחקים

גרנאדה – ריאל סוסיאדד 2:0 (ג'ון באוטיסיטה 56, חואנמי 69)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי