צ'יצ'ה עורר סערה: כולם בברזיל מעריצים את מסי

| צילום: Gettyimages

מאמן נבחרת הסלסאו החמיא לפרעוש ודיבר על ניימאר: "סירב להיות הקפטן"

(גודל טקסט)

דרום אמריקה סוערת אחרי שמאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'ה, התראיין ל"אס" הספרדי וסיפר על הערצתו לכוכב הארגנטינאי ליאו מסי.

"יש שחקן אחד בברזיל שכולנו מעריצים", הודה מאמן הסלסאו, "הייתי רוצה שמסי יהיה ברזילאי וישחק אצלנו, למרות היריבות הגדולה".

בספרד כמובן ניסו לסחוט מצ'יצ'ה כמה שיותר אינפורמציה על ניימאר, כוכב ברצלונה וקפטן הסלסאו: "נישאר תמיד יריבים, כי הוא בא מסנטוס ואני מקורינתיאנס, אבל ברצינות עכשיו – המעבר שלו לברצלונה עשה לו טוב וביגר אותו על המגרש ומחוצה לו. הוא המנהיג של הנבחרת. הוא ביקש לא להיות הקפטן, אבל אמרתי לו שהנבחרת זקוקה לו ולעוד שחקנים מנוסים. אני משנה כל משחק את הקפטן מכיוון שאני רוצה לעודד מנהיגות בנבחרת". 

ניימאר. "תמיד נישאר יריבים" (Gettyimages)

"אני מסכים עם דברי אנייסטה שבאחד על אחד הוא הכי טוב בעולם", המשיך צ'יצ'ה להחמיא לניימאר, "אבל בשנה האחרונה הוא שיפר גם את משחק הלחץ והמשחק הקבוצתי. היום הוא גם כזה שהפך לאלוף בבישול שערים". 

צ'יצ'ה טען כי לוקה מודריץ' מריאל ואנדרס אינייסטה מברצלונה הם מבחינתו שני השחקנים המשפיעים ביותר כיום על הכדורגל האירופי והתייחס ליריבות בין שני המועדונים: "לא חושב שברצלונה גמורה. הם עברו משבר גם לפני הזכייה בטרבל. יש להם את מסי, ניימאר, סוארס, אינייסטה, שחקנים שאי אפשר להיכשל איתם לאורך זמן".

ומה באשר לקרב בין רונאלדו למסי? "הסגנונות שלהם שונים. רונאלדו חזק, יודע לסיים התקפות בצורה מושלמת. השני קסום, משחק כדורגל הכי יצירתי. רונאלדו משחק בעמדה קדמית יותר. אם היו משחקים באותה קבוצה היו רומסים את כולם. החוכמה היום היא לשנות את המשחק של רונאלדו ולהתאים אותו לגילו. שיאבד פחות אנרגיות ויעשה יותר הגנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי