שופטי המשחק של ריאל בוויאריאל חשו מאוימים

מנסנו תחת מתקפה גם במהלך המשחק
מנסנו תחת מתקפה גם במהלך המשחק | צילום: AFP

מנסנו וצוותו הופתעו מפתק על שמשת הרכב. וגם: אלבס וראמוס מתעמתים

(גודל טקסט)

בעיות השיפוט בליגה הספרדית חוזרות לכותרות ובענק. ריאל מדריד ניצחה את ויאריאל 2:3 דרמטי אמש אחרי שנחלצה מפיגור כפול, אבל השופט חיל מנסנו ספג ביקורות קשות, אפילו נשיא "הצוללת הצהובה" האשים אותו ואת צוותו במשחק כי עזבו את האיצטדיון כשבידיהם שקיות עם סמלה של ריאל מדריד, וגם האוהדים לא נותרו לכך אדישים.

 

אחרי שהנשיא פרננדו רויג האשים את השופטים על היותם בקשר עם ריאל ודאג לצאת עם הפרטים לתקשורת, בשעה לילה מאוחרת מצאו השופטים על מכוניותיהם את המילה: "גנבים". המכוניות היו בשטח החניה של ה"אל-מדריגל", בו יש שמירה מטעם המועדון והמילים נכתבו על דף נייר שהוצמד לשמשות הרכבים.

 

 

בשל העובדה כי הרכבים חנו בשטח סטרילי שמאובטח על ידי אנשי ויאריאל, שופטי המשחק כבר מפנים אצבע מאשימה על כך שאנשים מתוך המועדון כתבו את הפתקים. כידוע הסערה החלה לאחר שנפסק פנדל מפוקפק לטובת הבלאנקוס, אותו כריסטיאנו רונאלדו ניצל כדי לאזן ל-2:2.

 

רויג. האשמות קשות מצד נשיא ויאריאל (AFP)

 

אם ירצה השופט מנסינו להכריע את גורל האליפות לחלוטין הוא יוכל לעשות זאת, כך טוענים הבוקר בספרד, מכיוון שישפוט את המשחק בין ברצלונה לסלטה ויגו ב-4 במארס בקאמפ נואו. טעות אחת נגד ברצלונה יכולה לאפשר לבלאנקוס להגדיל את הפער מברצלונה עד כדי שש נקודות הפרש.

 

מנסנו הרחיק בצורה לא הוגנת לטענת שחקני ברצלונה את לואיס סוארס בביקור האחרון שלו בקאמפ נואו במשחק גביע המלך נגד בילבאו אחרי ששלף לו שני צהובים. סוארס לא שלט על התגובות שלו ואמר בסיום: "זה מצחיק אותי שהוא שלף לי את הצהוב השני. הרגשתי שהצהוב הצהוב הראשון הולך להגיע והוא נתן לי אותו אפילו בלי הסבר, מה שהוא אף פעם לא עושה".

 

מנסנו. בספרד חוששים שהוא יכריע את גורל האליפות (AFP)

 

בתוך כך, סרחיו ראמוס, שכבר ענה הבוקר לעקיצתו של ג'רארד פיקה, השיב בחריפות גם לביקורת שהשמיע עליו דני אלבס. המגן, ששיחק בעבר בסביליה יחד עם ראמוס, הזכיר: "ראמוס הצהיר על אהבה נצחית לסביליה ימים לפני שחתם בריאל וזו הבעיה ביחס האוהדים כלפיו. הוא בן ערובה של המילים שלו. למען האמת הוא לא השיג הרבה בסביליה. אני הייתי שם שש שנים וזכיתי בהרבה תארים". 

 

ראמוס נשאל על כך אחרי המשחק וענה: "כשזה נוגע לאלבס, שנה אחת הוא אוהב את ברזיל, שנה אחרת את ספרד ושנה אחר כך את איטליה. אין לי מה להגיד עליו. נולדתי בסביליה וזה לא ישתנה ולא משנה מי אוהב את זה או לא". 

באשר לוויאריאל, השוער סרחיו אסנחו, מי שספג הכי מעט שערים העונה בליגה הספרדית, קרע אתמול את הצולבת בפעם הרביעית בקריירה. הוא הוחלף במהלך המשחק, עוד ב-0:0 בשלהי המחצית הראשונה, וכמובן לא ישוב לשחק העונה.

עצוב. אסנחו הפצוע לפני החילוף (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי