דיווח בספרד: גרסיה וואלוורדה המועמדים הסופיים לאימון ברצלונה

גרסיה. בקרוב באוסטריה?
גרסיה. בקרוב באוסטריה? | צילום: עדי אבישי

במועדון הקטאלוני כבר חושבים על העונה הבאה. אלבה, טוראן, מתייה ומסצ'ראנו עשויים לעזוב

(גודל טקסט)
 48 שעות אחרי ההפסד של ברצלונה 3:0 ליובנטוס יש בברצלונה מי שמדבר על סיומו של עידן.

 

עדיין יש כאלו שמפנטזים על עוד רמונטאדה היסטורית, אבל במועדון יודעים שהסיכויים לכך לא גדולים מול ההגנה החזקה של יובנטוס. 

מי שנכנס לרשימת המועמדים לאימון הקבוצה הוא אוסקר גרסיה, מאמן רדבול זלצבורג ואקס מכבי תל אביב, נכנס שוב לרשימת המאמנים שעשויים להגיע בעונה הבאה.

 

אוסקר גרסיה. שוב שמו עולה בהקשר של ברצלונה (עדי אבישי)

 

מי שהיה מועמד מוביל לאימון הקבוצה, חואן קרלוס אונסואה, עוזרו של לואיס אנריקה צפוי לא לקבל הג'וב בשל היכולת הירודה של הקבוצה והקשר שלו לצוות האימון הנוכחי. הדאגה בקרב ההנהלה היא ההפסדים הרבים בחוץ והכישלון שמסתמן בליגה ובאלופות. במועדן יחליטו על זהות המאמן רק אחרי שהקבוצה תסיים את מאבקיה העונה (עדיין מתמודדת בשלושת המפעלים)

 

ב"ספורט" הקטאלוני  פרסמו הבוקר את התוכניות של בארסה לעונה הבאה  כשהבשורה העיקרית היא החלטות המועדון להחתים פחות שחקנים, אבל איכותיים יותר. פליפה קוטיניו, פאולו דיבאלה ומרקו וראטי אלו המטרות המרכזיות של המועדון.

 

דיבאלה. ריאל מדריד וברצלונה יאבקו עליו (AFP)
 

ברצלונה יודעים שיהיה קשה להחתים את השחקנים האלו. ליברפול לא מוכנה לשמוע על מכירת קוטיניו, ריאל מדריד תעשה הכל כדי להחתים את דיבאלה ולא ברור אם וראטי ירצה לעזוב את פ.ס.ז',  לכן בברצלונה הכינו גם תוכנית חלופית בה יעלו לקבוצה הבוגרת את הקשר קרלס אלנה מקבוצת המילואים ויחזירו את ג'רארד דאולופאו.

מי שצפוי לעזוב הוא ג'ורדי אלבה, שלא קיבל דקות במשחק מול יובה. על פי הדיווחים, יחסיו של המגן עם אנריקה עלו על שרטון. גם ארדה טוראן, חאבייר מסצ'ראנו וז'רמי מתייה עשויים לעזוב.



ג'ורדי אלבה. יעזוב אחרי קריירה מפוארת בברצלונה? (AFP)


באסיפת השחקנים של הקבוצה אנריקה ניתח את הטעויות מול הגברת הזקנה במשך 20 דקות. המאמן הספרדי דרש מהשחקנים אינטנסיביות במשחקם והראה כשהוא מדגיש שהם רצו תשעה קילומטרים פחות משחקני יובנטוס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי