בייל בסגל של זידאן לקלאסיקו, ניימאר מורחק ולא יוכל לשחק

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettiyimages

ספרד כולה בכוננות למשחק העונה. אנריקה: "מסוגלים לזכות באליפות", זידאן: "אנחנו עייפים אך חדורי מוטיבציה"

(גודל טקסט)
 ריאל מדריד תארח מחר (21:45) את ברצלונה לקלאסיקו הגדול שעשוי לקבוע מי תהיה אלופת ספרד.

 

בבארסה היו נחושים שניימאר, שהורחק לשלושה משחקים, ייקח בכל זאת חלק במשחק החשוב אך אף נציג של הבלאוגרנה לא הגיע אתמול לדיון שאמור היה להיערך בבית הדין לספורט  (TAD).

 

 

 ניימאר. ברצלונה תצטרך להסתדר בלעדיו (AFP)




אלופת ספרד רצתה לקיים היום דיון חוזר בנוגע לערעור, אך בית הדין לספורט לא התכנס ושלח הודעה לברצלונה שהיא לא תוכל לשתף את ניימאר בקלאסיקו. כזכור, הברזילאי ספג את העונש הכבד על כך שמחא כפיים לשופט ששלף לעברו צהוב שני בהפסד 2:0 למלאגה.

 

 

"אנחנו ערוכים לשחק עם ניימאר או בלעדיו", אמר המאמן לואיס אנריקה במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק. "אנחנו צריכים להיות יעילים. לא להסתכל מה מצב היריבות שלנו. רק ככה נזכה באליפות, אנחנו מסוגלים".

 

לואיס אנריקה. גם  הוא יודע שהפסד בברנבאו פירושו אליפות לריאל (AFP)

 

גם ריאל מדריד נערכת למשחק הגורלי, וכשהמאמן זינדין זידאן נשאל אם הוא מעדיף לזכות בליגת האלופות או לנצח בקלאסיקו ענה: "לנצח את ברצלונה לא מבטיח לנו אליפות. זה רק אחד מתוך שבעת המשחקים שנשארו לנו".


 

"המשחק הזה תמיד מיוחד. כמו דרבי, אבל קצת שונה", הוסיף הצרפתי. "אבל כמו תמיד אנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות. אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה, כמו שבליגת האלופות היינו צריכים הארכה אחרי שניצחנו במשחק הראשון".

 

 

 זינדין זידאן. הוא דווקא חושב שהאליפות לא תוכרע בקלאסיקו (AFP)


בנוגע לגארת' בייל שחוזר מפציעה אמר זידאן: "הוא התאמן ויהיה כשיר למשחק, מחר נראה אם הוא בתוכניות או לא. יש עייפות בסגל, אבל גם המון מוטיבציה להמשיך את מה שאנחנו עושים". מי שלא נכלל בסגל הוא רפאל וראן הפצוע, בנוסף לפאביו קואנטראו, פפה ומריאנו דיאס


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי