לה קורוניה בדרך להישארות, לגאנס פספסה אפשרות להצטרף אליה

חואן פראן
חואן פראן | AFP

הגליסיאנים השמיטו יתרון בדרך ל-2:2 אצל אוסאסונה. העולה החדשה נוצחה 2:0 באייבר

(גודל טקסט)
לה קורוניה יכולה לראות את עצמה משחקת עונה נוספת בליגה הספרדית הראשונה, בעוד לגאנס פספסה אפשרות להבטיח באופן מעשי, גם אם לא תאורטי את הישרדותה. הגליסיאנים סיימו בתיקו 2:2 אצל היורדת אוסאסונה, בעוד העולה החדשה נוצחה 2:0 באייבר.

מאוחר יותר תנסה סלטה ויגו, שהגיעה לחצי גמר הליגה האירופית לצמד משחקים מול מנצ'סטר יונייטד, לקלקל את סיכוייה של בילבאו לתפוס כרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה כשתארח את הבאסקים בבלאידוס. 

 

אוסאסונה – לה קורוניה 2:2

האורחת יכולה היתה להישאר באופן רשמי בליגה אלמלא חואן פראן דחק לשערו הוא בדקה ה-78 ומחק צמד של גיירמה (18 ו-70) אחד מהם מבישול של המגן האומלל. המארחת עלתה ליתרון ראשון משער של מונדרגון בדקה הרביעית אחרי ערבוביה בהגנת לה קורוניה.


אייבר – לגאנס 0:2 

לאורחת היו שאיפות לרשום ניצחון שני ברציפות ולהינצל אבל דויד ג'ונקה חשב אחרת. המגן השמאלי הקטאלוני של הקבוצה הבאסקית רשם שני בישולים בתוך ארבע דקות. בדקה ה-62 הגביה לראשו של קיקה ובדקה ה-66  נתן כדור עומק מצוין לסרג'י אנריך שהתקדם לעבר השער וגלגל פנימה את ה-0:2. 


סלטה ויגו – אתלטיק בילבאו 3:0
בילבאו הגיעה למשחק החוץ בידיעה שניצחון יחזיר אותה למקום השישי ולמאבק על כרטיס לליגה האירופית. צמד של ראול גרסייה בדקה ה-35 ובדקה ה-50, ושער של מיקל ריקו בדקה ה-83, העניקו לה את שלוש הנקודות מול המארחת שכבר מזמן סיימה את העונה.



במשחק נוסף: בטיס – אלאבס 4:1 (רובן פארדו 12/ ננאד קרסטיצ'יץ' 48, רובן סוריאנו 54,  כריסטיאן סאנטוס 58, אלכסנדר קטאי 94)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי