השבוע הקריטי של ברצלונה: מסי יאריך חוזה, מי יהיה המאמן?

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

תמונת המצב לקראת העונה הבאה אמורה להתבהר השבוע: מי יאמן, מי יחזק את הסגל ומי יאריך חוזה?

(גודל טקסט)
למרות שהיא עלולה לסיים את העונה בדאבל, בברצלונה כבר עובדים על העונה הבאה ויקבלו את ההחלטות הגורליות כבר השבוע, כך על פי "מונדו דפורטיבו".


על פי  הערכות,  ברצלונה תקבל החלטה השבוע לגבי זהות המאמן הבא כששני המועמדים העיקריים הם חואן קרלוס אונסואה, עוזרו של לואיס אנריקה, וארנסטו ואלוורדה, מאמן אתלטיק בילבאו.


אונסואה, אשר מכיר את המועדון מבפנים, נראה כמו היורש הטבעי של אנריקה שכן הוא מזוהה יותר עם ה-DNA של המועדון הקטאלוני. אך דווקא ואלוורדה נראה כרגע כמועמד הבכיר. נשיא אתלטיק בילבאו, ג'וסו אורטויה, ידבר בחמישי מול התקשורת ועל פי הדיווחים הוא צפוי להכריז על פרידה מואלוורדה מה שיסלול את דרכו של הספרדי למועדון הקטאלוני. שם נוסף שעלה בשעות האחרונות כמועמד הוא חואן אנטוניו פיצי, מאמן נבחרת צ'ילה, שזכה עם הנבחרת בקופה אמריקה האחרון.





ארנסטו ואלוורדה. יאמן את הקטאלונים בעונה הבאה? (Gettyimages)




נושא נוסף ולא פחות חשוב שעומד על הפרק הוא חידוש החוזה של ליונל מסי. המועדון וחורחה, אביו של השחקן, הגיעו להסכמות ונראה שהארגנטינאי קרוב מאוד לחתימה על חוזה חדש שגם שוער הקבוצה, אנדרה טר שטגן, צפוי לחתום לקבל חוזה משודרג. 




הבלאוגראנה יודעים שהסגל של העונה הזו לא מספיק טוב כדי לעמוד במטרות של המועדון והם צפויים לקבל החלטות גם לגבי חיזוקים אפשריים. שני השחקנים המבוקשים הם מרקו וראטי ופיליפה קונטיניו כשגם שמותיהם של הקטור ביירין ותיאו הרננדס מועמדים לחיזוק ההגנה. במועדון יודעים שמבחינה כלכלית לא אפשרי להחתים את כל הארבעה וצפויים להחליט איזה עמדות הם מעדיפים לחזק.


פיליפה קונטיניו. המטרה המרכזית של ברצלונה (AFP)


בקטאלוניה צפויים להשתמש בחיזוק מקבוצת המילואים של המועדון כאשר קיים קונצנזוס לגבי קרלוס אלנה, הקשר הנפלא, שצפוי להיות חלק מהקבוצה הבוגרת בעונה הבאה. גם מארק קוקורלה וג'ורדי אמבולה צפויים לקבל חוזה חדש ואף לחזק את הקבוצה הבוגרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי