תאו הרננדס עבר בדיקות רפואיות בריאל מדריד

לוקה מודריץ' ותאו הרננדס
לוקה מודריץ' ותאו הרננדס | Gettyimages

הבלאנקוס גברו על הקטאלונים בקרב על אחד משחקני ההגנה המבוקשים ביבשת, והשחקן יחתום על חוזה לחמש שנים

(גודל טקסט)
עוד ניצחון לריאל מדריד על ברצלונה. כלי התקשורת בספרד מדווחים היום (שני) ששחקן ההגנה תאו הרננדס עבר בדיקות רפואיות אצל הבלאנקוס ויחתום בקרוב על חוזה לחמש שנים.

 

הרננדס השייך לאתלטיקו והושאל בעונה האחרונה לדפורטיבו אלאבס היה במרכז המאבק בין שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, אך בחר בקבוצה מהבירה וירוויח 3.5 מיליון יורו לעונה, כשהבלאנקוס ישלמו את סעיף השחרור שלו העומד על 24 מיליון יורו. השחקן יוצג מיד לאחר גמר הגביע ב-27 במאי בו ישתתף עם קבוצתו נגד ברצלונה.


 

החתמתו של שחקן השייך לאתלטיקו קוטעת שנים של הסכם בין ריאל לקולצ'ונרוס שלא לגנוב אחת לשנייה שחקנים. מדובר אומנם בהסכם לא חתום, אבל העסקה האחרונה בין השתיים הייתה באפריל 1964, לפני 53 שנים.




הרננדס. נראה שבעונה הבאה הוא בריאל (Gettyimages)

 

ברצלונה שרצתה אותו יכולה להיות מאוכזבת לאחר שאתמול פורסם שגם ויניסיוס הברזילאי בדרך לריאל מדריד. המנהל הספורטיבי של ברצלונה רוברטו פרננדס ניסה לשכנע את הצרפתי הצעיר בתקופה האחרונה להצטרף לקבוצה הקטאלונית אך נכשל במשימה.


הרננדס הצרפתי, יליד מארסיי, הצטרף לקולצ'ונרוס כבר בגיל עשר, אך מעולם לא שיחק בבוגרים של המועדון. גם אביו, ז'אן פרנסואה הרננדס, שיחק בקבוצה. הוא אמור להיות המחליף של מרסלו ויגיע במקום פאביו קואנטראו, אבל בעתיד הוא מתוכנן להיות מגן הרכב ראשון. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי