זלאטן: השבדי היחיד שהיה ברמה שלי הוא ביורן בורג

זלאטן איבריהמוביץ'
זלאטן איבריהמוביץ' | צילום: AFP

השבדי הפצוע לא נח. ארבייטמן ושכטר קיבלו תעודת מאמן. וגם: הבדיחה של איסקו על חשבון טוני אדאמס

(גודל טקסט)

19:39: שכטר וארבייטמן חושבים קדימה
איתי שכטר ושלומי ארבייטמן עשויים לשתף פעולה בעונה הבאה בבית"ר ירושלים. בינתיים לשניהם יש תעודת מאמן אחרי שעברו בהצלחה את בית הספר למאמנים במכון וינגייט. בין הבוגרים נמצאים גם מהראן לאלא, דדי בן דיין ואבירם ברוכיאן.


צלם
גם שי חדד, דודו ביטון ודושאן מאטוביץ' בעניין (באדיבות בית הספר למאמנים)


19:14: זלאטן שוב יורה

למרות שהוא פצוע, זלאטן איברהימוביץ' יודע לספק כותרות כהרגלו. בראיון למגזין "קפה" אמר הכוכב השבדי: "ביורן בורג הוא השבדי היחיד שהגיע לרמה שלי".


זלאטן הבהיר כי הוא עדיין לא חושב על פרישה: "חייתי כבר בשבדיה והיה לי הכל, אני רוצה בעתיד לחיות בשקט עם המשפחה שלי".


 

14:30: הקוון הקיא במהלך משחק וראה כרטיס אדום
בשבת האחרונה אירחה קילמנרוק את דאנדי במסגרת משחקי פלייאוף הירידה בסקוטלנד, אבל את ההצגה "גנב" הקוון אנדרו מקוויליאם, שחש ברע והקיא במהלך המשחק. מי ששפט את המשחק, קרייג תומסון, הגדיל לעשות שהראה לחברו לצוות את הכרטיס האדום – כדי שיוכל להתאושש ויסיים את תפקידו במשחק.





13:00: מרכז ספורט ייחודי יוקם באוניברסיטת תל אביב‎

המכון האוניברסיטאי הראשון בישראל בתחום הספורט יוקם באוניברסיטת תל אביב ובו יעשו שימוש בטכנולוגיות פרי פיתוח הפקולטה להנדסה ורפואה, כדוגמת חליפת שחייה לניטור ודגימת מדדים תוך כדי הפעילות, כך אישרה הבוקר האוניברסיטה.


בנוסף נבנים לראשונה בישראל שני מתקנים ייחודיים – מלון היפוקסי (הדמיית שהייה בגובה) ובריכה עם זרם נגדי (המקבילה למסילת ריצה), מתקנים שיאפשרו לספורטאים לשפר את הביצועים שלהם ולהביא למקסום היכולות.



12:20 – מראדונה: "מסי הזכיר לי יותר דובון מאשר שחקן כדורגל"

דייגו מראדונה שרק לאחרונה חזר לכותרות בעקבות המינוי למאמן אל-פוג'ירה מהליגה השנייה באיחוד האמירויות, מראדונה התראיין לרדיו "לה רד" והתייחס לביטול עונש ההרחקה של ליאו מסי: "התכוונתי לעזור לו, אבל אין לי קשר לזה. קצת לא החלטי מצד מקבלי ההחלטות להשעות אותו לארבעה משחקים ואחרי זה לבטל שלושה".

"לדעתי הגיע לו להיות מושעה לעוד משחק. עם יד על הלב הוא לא צריך לקלל", הצהיר מראדונה והוסיף: "אימנתי אותו שנה והוא הזכיר לי יותר דובון מאשר שחקן כדורגל".
 



מסי ומראדונה. דובון או כדורגלן? (Gettyimages)


11:15 – ליאו מסי חושף את אוסף החולצות הפרטי


 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on


11:00 – האוהד המסור של ג'ון טרי
אחרי 22 שנים, הקפטן הוותיק יעזוב את צ'לסי בתום העונה, ואוהד אחד מאלג'יריה לא נשאר אדיש ועשה את כל הדרך מארצו לסטרפורד ברידג' כדי להודות לבלם עם כרזה בה כתב: "ג'ון טרי… עשיתי את כל הדרך מאלג'יריה כדי להגיד לך תודה. יותר מ-700 משחקים ו-14 תארים… מגיע לך הטוב ביותר".


John Terry is on for Chelsea…much to the delight of one fan who travelled to Stamford Bridge from Algeria. pic.twitter.com/CuJ8Enb0Ql

— B/R Football (@brfootball) May 8, 2017

 

10:45 – לא רק בבאר שבע יודעים לחגוג
בצל חגיגות האליפות השנייה ברציפות של האדומים מהנגב, עידן וייצמן מראה שגם בעירוני טבריה יודעים לפנק על ההעפלה לגמר פלייאוף ליגה א'.


חגיגות העלייה לגמר הפלייאוף
כל שחקן קיבל צלחת pic.twitter.com/JPjsK3XehD

— idan weitzman (@idanviezman) May 8, 2017


10:30 – איסקו לאדאמס: "מלצר! קולה אחת בבקשה!"

תקופה לא קלה עוברת על מאמן גרנאדה טוני אדאמס, תחתיו הקבוצה רשמה רק הפסדים וירדה רשמית לליגה השנייה. כעת מגלים בטלוויזיה הספרדית שגם קשר ריאל מדריד איסקו לא מרחם על המאמן האנגלי.

כזכור, במחזור האחרון הביסו הבלאנקוס 0:4 את גרנאדה ובמהלך המשחק הוריד אדאמס את הג'קט ונשאר עם וסט בלבד. הקשר הספרדי לא נשאר אדיש ונקלט על ידי מצלמות הטלוויזיה קורא לעברו: "מלצר! קולה אחת בבקשה!" לוקה מודריץ' וטוני קרוס התפוצצו מצחוק בתגובה, קארים בנזמה טען שאדאמס נראה כמו חלפן כספים ומריאנו חשב שהוא מזכיר קומיקאי.  

El vacile de Isco a Adams en el banquillo: "¡Camarero! ¡Una Coca-Cola!" ➡ https://t.co/r43cxJmYnFpic.twitter.com/0Gt9KNWChn

— MARCA (@marca) May 8, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי