ואלוורדה מתכוון לעשות סוף לחגיגות של ניימאר

ניימאר ממרר בבכי
ניימאר ממרר בבכי | צילום: AFP

המאמן החדש יגביל את הטיסות של החלוץ לברזיל וידרוש יותר רצינות ופחות מסיבות. אם הברזילאי לא יוכיח שהוא ראוי להיות גם מנהיג, דיבאלה עשוי להחליף אותו

(גודל טקסט)

מאמנה החדש של ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, ייכנס היום למשרדו בקאמפ נואו ומחר יוצג לעיתונאים. בתוך כך בתקשורת של ספרד פורסם שניימאר יצטרך מעכשיו להתרגל למשטר ברזל, משום שואלוורדה רוצה לראות את החלוץ הברזילאי מוכיח העונה שהוא יכול להוליך את בארסה, אחרי שליונל מסי יוריד פרופיל. הפרש הגילאים בין השניים הוא חמש (25 לניימאר מול או טו טו 30 לפרעוש).

לפי אותן ידיעות ואלוורדה, בניגוד ללואיס אנריקה, לא ירשה יותר לניימאר לטוס כמה פעמים בעונה לברזיל (גם אם יהיה פצוע). זה לא חדש שבברצלונה לא אהבו את הגיחות של ניימאר מברזיל והחגיגות שלו בארץ מולדתו, אבל ואלוורדה החליט שמספיק לדבר וצריך לעשות לזה סוף.

בנוסף ידרוש המאמן מניימאר לשמור על חיים ספורטיביים ולא לצאת למסיבות עד לשעות הקטנות של הלילה. השאלה אם ניימאר יסכים לשינוי המדיניות. עד כה הברזילאי לא חשב על מעבר מברצלונה לקבוצה אחרת, השאלהמה יהיה כשגן העדן שלו אכן ייפסק. אחד מאותם כלי תקשורת המדווחים על שינוי המדיניות טוען שאם ניימאר לא יעמוד בדרישות, בארסה עצמה תשקול להחליף אותו ולהביא כוכב שקט יותר מחוץ למגרש כמו פאולו דיבאלה, החלוץ הארגנטינאי של יובנטוס.

Getty
עד עכשיו היה לניימאר גן עדן בברצלונה. צילום: Getty

האתר הקאטלוני "או קיי דיאריו" פרסם שואלוורדה רוצה להביא עמו מאתלטיק בילבאו את הבלם איימריק לאפורט, בו כבר התעניינו בקאמפו נואו לפני שנתיים ושלוש. אם הצרפתי-באסקי אכן יגיע מעמדו של ג'רארד פיקה עלול להיפגע.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי