חדירה: "בריאל הייתי מתוח ועצבני, פקפקו ביכולות שלי"

סמי חדירה
סמי חדירה | Gettimages

קשר יובנטוס התראיין לפני גמר ליגת האלופות מול האקסית: "עברתי למקום בו אני בא לידי ביטוי בצורה טובה יותר. נהיה חייבים לתקוף אותם בשבת"

(גודל טקסט)

 48 שעות נותרו עד לפתיחתו של גמר ליגת האלופות והמתח בשיאו. ריאל מדריד משתוקקת להיות הקבוצה הראשונה שזוכה בגביע בעל האוזניים הגדולות פעמיים ברציפות במתכונת החדשה של המפעל, בעוד יובנטוס רוצה לזכות בתואר לראשונה מאז 1995. סמי חדירה, ששיחק חמש שנים במדי הבלאנקוס וכיום הוא אחד השחקנים החשובים במרכז השדה של הגברת הזקנה, העניק ראיון לתקשורת הספרדית.

"המאמנים שהיו לי במדריד העריכו אותי, אבל לא קיבלתי הכרה מהקהל", הסביר הקשר. "אם הייתי נותן עשרה משחקים טובים הכל היה בסדר גמור, אבל אם במשחק ה-11 הייתי קצת פחות טוב אז כבר התחילו לפקפק ביכולות שלי. זה גרם לי להיות מתוח ועצבני כל הזמן. האנשים שם (במדריד) רואים את הכדורגל בצורה אחרת, זו פילוסופיה שונה לגמרי".

חדירה הסביר מדוע עזב את הבלאנקוס: "אחרי חמש שנים נהדרות בריאל הרגשתי שאני זקוק לשינוי ולכן בחרתי לא לחדש את החוזה שלי. רציתי לשחק יותר. המטרה הייתה לעבור למקום בו אוכל לבוא לידי בצורה טובה ויותר וזה באמת קרה לי ביובנטוס".

גמר ליגת האלופות: "יהיה מיוחד מאוד לשחק נגד ריאל מדריד, אבל הדבר החשוב ביותר עבורי הוא כמובן המשחק עצמו. אנחנו חייבים להגן לפחות באותה דרך כמו בשני המשחקים מול ברצלונה. נגד קבוצה כמו ריאל מדריד אתה לא יכול להתמקד רק בהגנה, אנחנו נהיה חייבים לצאת קדימה ולתקוף ככל שניתן".


הרבה יותר טוב לו בטורינו. סמי חדירה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי