עושים שוק: וירג'יל ואן דייק קרוב מאוד לליברפול, ארבלדזה סגר בטשקנט

וירג'יל ואן דייק
וירג'יל ואן דייק | AFP

בלם סאות'המפטון קרוב לאנפילד, ארבלדזה סגר בטשקנט, ברצלונה מקווה לשים ידה על די מריה. וגם: עסקת סלאח על סף פיצוץ ולקאזט שוב לארסנל

(גודל טקסט)
רשמי
פיורנטינה הודיעה על החתמתו של ויטור הוגו. הבלם הברזילאי מגיע לפירנצה מפלמייראס עבור עשרה מיליון יורו.

VITOR HUGO E' UN NUOVO CALCIATORE VIOLA https://t.co/yvY0Bf0mnW#forzaviolapic.twitter.com/QBRYyBvWeY

— ACF Fiorentina (@acffiorentina) June 5, 2017

מגן אלאבס, ראול גרסיה, חתם לשנתיים בלגאנס. הוא הוזכר כמועמד למכבי חיפה. 


FICHAJE I El lateral @RaulCarnero, primer refuerzo del Leganés para la 17/18. Firma por dos temporadas ¡BIENVENIDO! https://t.co/5boao4mzenpic.twitter.com/IHFU2QzkJ0

— C.D. Leganés (@CDLeganes) June 5, 2017


בורוסיה דורטמונד הודיעה על החתמתו של הבלם הצרפתי בן ה-18, דן-אקסל זאגאדו, מפאריס סן ז'רמן.

.@BVB confirm third summer signing as they snatch up talented French youngster Dan-Axel Zagadou https://t.co/C6xo3xb22tpic.twitter.com/B5ZaBQNrsJ

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) June 5, 2017

כריסטיאן נובואה הוא הרכש הראשון של רוברטו מנצ'יני בזניט סט. פטרסבורג. הקשר האקוואדורי הצטרף מרוסטוב. מי שיעזוב הוא שחקן נבחרת פורטוגל לשעבר דני, שייפרד לאחר תשע שנים.

#TransferNews Cristian Noboa to join Zenit!
Welcome @cristhian_noboa to Saint Petersburg!
More details – https://t.co/2VYJTf1l3Opic.twitter.com/adimJgNk9a

— FC Zenit in English (@fczenit_en) June 4, 2017


אלאנו, קשר מנצ'סטר סיטי בעבר, מונה בגיל 35 למאמן הזמני של סנטוס שפיטרה את מאמנה דוריבל ג'וניור. 


שמועות

וירג'יל ואן דייק עשוי להפוך בקרוב לשחקן ההגנה היקר בעולם. על פי דיווחים באנגליה, ההולנדי של סאות'המפטון הודיע לראשי ליברפול שהוא מעדיף לשחק במועדון ולא בצ'לסי או במנצ'סטר סיטי שמעוניינות בו. הוא יעלה 60 מיליון ליש"ט כמעט פי חמישה מהסכום ששילמו עליו הקדושים.  ההולנדי בן ה-25 הופיע ב-55 משחקי ליגה במדי סאות'המפטון מאז עבר מסלטיק בקיץ 2015.  בינתיים ההימורים על מעברו לליברפול הוסרו, אולי עוד רמז בנושא.


לצד הדיווחים על הצעת ענק של ריאל מדריד למונאקו על קיליאן אמבפה בסך 135 מיליון יורו, בדיווחים באנגליה צולמו ארסן ונגר והמנכ"ל איבן גאזידיס בניס כשבאנגליה טוענים כי מדובר במשא ומתן על החלוץ כשהתותחנים יציעו 110 מיליון יורו עבורו. מנגד, ישנם דיווחים שמדובר בניסיון להחתים את ז'אן סרי הקשר האחורי של ניס.


Arsène Wenger and Ivan Gazidis have been spotted 13miles from Monaco.

Kylian Mbappe
Thomas Lemar pic.twitter.com/4UP0I42Mx5

— FA Cup Winners (@tomgunner14) June 5, 2017

קבוצה חדשה לשוטה ארבלדזה. על פי פרסומים בטורקיה, המאמן הגאורגי שפוטר ממכבי ת"א בינואר חתם לשנתיים בפחאטור טשקנט האוזבקית, בשורותיה משחק אקס מכבי חיפה יוריצה בוליאט. הקבוצה מדורגת במקום השביעי בליגה המקומית אחרי 12 משחקים. ארבלדזה בן ה-44 הדריך בעבר את קייסריספור, קסימפשה, טרבזונספור ומכבי ת"א. 


ארסנל פנתה רשמית לחלוץ ליון אלכסנדר לקאזט, כל על פי דיווחים בצרפת. מחירו על הצרפתי עומד על 60 מיליון יורו. 



Arsenal have opened negotiations with Lyon for Alexandre Lacazette, according to BeIN Sports https://t.co/R4iD9G2W0Q

— Get French Football (@GFFN) June 5, 2017

נשיא רומא, ג'יימס פאלוטה, צינן הדיווחים על המעבר של מוחמד סאלח לליברפול. "המירור" הבריטי ראיין את פאלוטה שאמר: "כרגע אין שום דבר. אנחנו ממשיכים לקבל הצעות על שחקנים שלנו. אם נקשיב לכולן, נאבד חצי מהסגל שלנו".


Roma president James Palotta offers his thoughts on Mo Salah to Liverpool https://t.co/t7sWnLrobLpic.twitter.com/gcJLbgylz6

— Mirror Football (@MirrorFootball) June 5, 2017

שמו של אנטוני מרסיאל עלה בתקופה האחרונה כמי שמעוניים לעזוב את מנצ'סטר יונייטד. היום (שני), סוכנו של החלוץ הצרפתי התראיין ל"סקיי ספורט" והכריז: "למרסיאל יש חוזה לעוד שנתיים ביונייטד, ואין סיבה שיעזוב".

Anthony Martial has no intention of leaving @ManUtd, agent confirms: https://t.co/k4BQrlu5cb#MUFCpic.twitter.com/ORDNsgYbte

— Sky Football ⚽️ (@SkyFootball) June 5, 2017

ה"גאזטה דלו ספורט" טוען שמסימיליאנו אלגרי אומנם הבטיח שיישאר ביובנטוס, אבל ביום רביעי צפויה פגישה שלו עם ראשי המועדון וכי רק אז ייקבע עתידו. הוא דורש להעלות את שכרו מ-5.5 מיליון יורו ל-8 מיליון וכן החתמת שניים-שלושה כוכבי על. בתוך כך, ראשי פאריס סן ז'רמן שכבר הודיעו על הישארותו של המאמן אוניי אמרי, מעוניינים בשירותיו ומציעים לו שכר של 10 מיליון יורו לעונה.


דוגלאס קוסטה עשוי לעזוב את באיירן מינכן בקיץ ועל פי "בילד": מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, יובנטוס וסן ז'רמן מעוניינות בשירותיו. 


העיתון "אקספרס" כתב שמנצ'סטר סיטי מקווה לסגור במהירות האפשרית עם מגן טוטנהאם קייל ווקר. בסיטי בטוחים שיוכלו לרכוש את המגן הימני של נבחרת אנגליה ב-40 מיליון ליש"ט. הוא יקבל חוזה של 100 אלף ליש"ט לשבוע, פי שניים משכרו השבועי אצל התרנגולים.


מאמן צסק"א מוסקבה עד דצמבר האחרון ונבחרת רוסיה ביורו האחרון, לאוניד סלוצקי, צפוי להתמנות למאמן האל, הנושרת לצ'מפיונשיפ. בחודשים האחרונים הוא למד אנגלית בלונדון וכעת נראה שהוא בדרך לתפקיד ראשון מחוץ לרוסיה.


אינטר מתכוננת ליום שאחרי איבן פרישיץ', שמועמד למנצ'סטר יונייטד. לפי "המירור" הבריטי, הנראזורי מעוניינים בדומיניקו ברארדי מססואלו ופדריקו ברנרדסקי מפיורנטינה. הכישרון הברזילאי הצעיר, גאביגול, ייצא להשאלה כשלאס פאלמאס מוזכרת לצרפו.



פאביו קואנטראו יעזוב את ריאל מדריד ויצטרף לספורטינג ליסבון, כך פרסם העיתון "או ז'וגו". הוא כלל לא היה בחגיגות של ריאל מדריד אמש ובמקום זאת המריא לפורטוגל. אוהדי ספורטינג מתנגדים לעסקה זו בשל עברו של המגן בבנפיקה. דמי ההעברה יהיו כנראה רק 350 אלף יורו. 



העיתון "ל'פריזיאן" פרסם שברצלונה במו"מ עם אנחל די מריה, הארגנטינאי של פאריס סן ז'רמן ששיחק בעבר בריאל מדריד וכבר אז היה מבוקש אצל הבלאוגרנה. די מריה מסומן בתור מחליף לארדה טוראן, שצפוי לעבור לארסנל.



די מריה. ברצלונה חידשה את התעניינותה (AFP)


ב"סקאי ספורט" האיטלקי פורסם שמילאן רוצה את דייגו קוסטה מצ'לסי אחרי שעסקת אלברו מוראטה כנראה לא תצא לפועל.


ה"מירור" פרסם בשער הספורט שלו שמוחמד סאלח יחתום עוד השבוע בליברפול, שהציעה עבורו 35 מיליון ליש"ט. אלכסנדר לקאזט מליון אף הוא מועמד לליברפול.


קשר ארסנל, אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, צפוי לחתום על חוזה חדש במסגרתו ישתכר מאה אלף ליש"ט לשבוע.


פיורנטינה, מילאן ולאציו רוצות להשיב לאיטליה את חלוץ סאות'המפטון, פאביו בוריני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי