אנטואן גריזמן: "כדורגלנים מפחדים לצאת מהארון"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

כוכב אתלטיקו מדריד ונבחרת צרפת בראיון מפתיע: "אני מכבד את כולם ואין לי דבר נגד זה, אבל אני חושב שאף אחד לא רוצה שיקללו אותו בצטדיון. יש בכדורגל אנשים רעים"

(גודל טקסט)
 אנטואן גריזמן שוחח לא מעט עם התקשורת באחרונה האחרונה באשר לאפשרות שיעזוב את אתלטיקו מדריד הקיץ, דבר שהוא הבהיר בתחילת השבוע כי ירד מהפרק בטענה שזה יהיה "מכוער" אם הוא יעזוב דווקא לאחר שערעור המועדון לא התקבל ועונש איסור העברות נותר על כנו.

היום, בראיון שמתפרסם ב"IOON" וציטוטים ממנו הובאו ב"מארקה", שוחח החלוץ הצרפתי דווקא על סגנון חיים ולבוש, וכשנשאל על מיעוט הכדורגלנים שיצאו מהארון במשך עשרות שנים, בודדים בלבד, טען: "שחקנים לא יוצאים מהארון מפני שהם מפחדים".


"זה לא דבר רגיל לכדורגלן לעשות, כי אנחנו מצטיירים כבחורים חזקים ואגרסיביים, אנחנו משמשים מודל להערצה עבור אנשים ומדברים עלינו בכל העולם, אז יש שחקנים שמפחדים להצהיר על כך. אין לי דבר נגד זה, אני מכבד את כולם", הבהיר גריזמן.


גריזמן. לא כל אחד היה מדבר בכנות כזו (Gettyimages)


עוד אמר גריזמן על אותו חשש של כדורגלנים ששומרים בסתר את נטייתם המינית: "יש המון אנשים רעים בכדורגל. שחקנים מפחדים להגיע לאצטדיון ושיעליבו אותם, וכמובן שקל יותר לא לומר כלום בנושא".


בכל הנוגע לדברים קלילים ונוחים יותר, למשל תספורתו, אמר גריזמן: "אם אני מעדיף להבקיע שער ניצחון בגמר ליגת האלופות אבל להיות קירח? לא, אני מעדיף שלא. אין לי בעיה עם דברים אחרים, אבל לא להישאר קרח", צחק כוכב הקולצ'ונרוס ונבחרת צרפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי