דיווח: ריאד מאחרז מחכה להצעה מברצלונה

מאחרז. עובר ללונדון?
מאחרז. עובר ללונדון? | צילום: GettyImages

בספרד מדווחים שהקשר שביקש לעזוב את לסטר רואה בבלאוגרנה את היעד המועדף למרות הצעות מצ'לסי וארסנל. בארסה מצידה, מתמקדת החתמת מגן ימני וקשר

(גודל טקסט)

ריאד מאחרז מחכה לברצלונה. כך לפחות מדווח "ספורט" הקטאלוני בנוגע לקשר לסטר בן ה-26, שצפוי לעזוב את השועלים בקיץ הקרוב.

האלג'יראי נמצא כבר תקופה ארוכה על הכוונת של בארסה שכבר הייתה מעוניינת בו בעונה החולפת אך לסטר התעשה שלא למכור את האלג'יראי. כעת מאחרז שביקש מהשועלים להיות מוצב ברשימת ההעברות, מחכה למחזיקת הגביע הספרדי אליה פנה באמצעות סוכניו.

ברצלונה מצידה מתמקדת בהחתמתם של מגן ימני וקשר מרכזי מהרמות הגבוהות ביותר, חיזוקים בהם היא רואה עדיפות עליונה לפני שתתפנה לרכוש שחקנים בכל עמדה אחרת. אחריהם, האלג'יראי שמאוד מוערך בבלאוגרנה בזכות יכולותיו הטכניות וההתקפיות בהחלט עשוי להיות אחד השחקנים שינחתו בקאמפ נואו הקיץ ובקבוצה מאמינים שעם שחקנים איכותיים יותר סביבו הוא אף עשוי לעשות קפיצת מדרגה נוספת ביכולותיו.


מאחרז. בקרוב בקאמפ נואו? (Gettyimages)

קבוצות נוספות שמעוניינות מאוד במאחרז הן ארסנל וצ'לסי, אך הוא מצידו מעדיף לעבור לליגה הספרדית ולברצלונה. למרות שמחירו של השחקן הוא דבר שבהחלט יוכלו לעמוד בו בקטאלוניה, טרם נעשתה פנייה לגביו. עם זאת, בסביבתו של השחקן עדיין מאמינים שכל האפשרויות פתוחות והשהעסקה עדיין עשויה לצאת לפועל.

באנגליה כבר מדברים על הצעות גבוהות מ-40 מיליון יורו, אך בבארסה מאמינים שהמחיר יהיה נמוך יותר ואם במועדון הקטאלוני יחליטו לנסות ללכת על השחקן, סיכויים גבוהים שהוא ינחת בקאמפ נואו הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי