"היורש של פפה": העוגן החדש של זידאן וריאל

סרג' גנאברי מול חסוס ואייחו
סרג' גנאברי מול חסוס ואייחו | Gettyimages

ואייחו בן ה-20 חוזר מהשאלה וצפוי להפוך לאחד השחקנים החשובים של אלופת אירופה, מאמן פרנקפורט מחמיא: "מעולם לא חוויתי שחקן כזה"

(גודל טקסט)
חסוס ואייחו חוזר לריאל מדריד אחרי עונה מצוינת באיינטרכט פרנקפורט ובריאל מדריד מאמינים שמדובר בשחקן שישדרג את החוליה האחורית שלהם, בדיוק כפי שמרקו אסנסיו ולוקאס הפכו לשחקנים חשובים אחרי תקופת השאלה באספניול.

 

לפי "מארקה" הבלאנקוס החליטו למתג את השחקן בן ה-20 כיורשו של פפה ואף הבהירו לו שהוא הולך להיות אחד הבלמים הבכירים של הקבוצה בעונה הקרובה. בחצי הראשון של העונה הספרדי היה אחד התגליות הגדולות של העונה בליגה הגרמנית, לרוע המזל פציעות עצרו את התקדמותו.


 

למרות עזיבתו של פפה עוזב לפאריס סן ז'רמן ומצבת הבלמים של זינדין זידאן תהיה סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו ו-ואייחו. המאמן הצרפתי עקב אחרי הבלם במהלך העונה ושמר איתו על קשר. זינדין זידאן התרשם מיכולות של ואייחו ועקב אחריו במהלך העונה במשחקיו בפרנקפורט. הקשר בין ואייחו והבלנקוס היה כל העונה. ואייחו משחק בקביעות בנבחרת ספרד עד גיל 21.

 

ואייחו, שמשחק בקביעות בהרכב של נבחרת ספרד עד גיל 21, איפשר למאמן פרנקפורט ניקו קובאץ' לעבור לשיטת שלושה בלמים בפרנקפורט.  "מעולם לא חוויתי שחקן כזה – לא כמאמן ולא ככדורגלן", החמיא לו הקרואטי. "הוא משחק כאילו הוא בן 30, כל כך חזק מנטלית ומרוכז בעבודה שלו. אין מספיק סופרלטיבים להגדיר אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי