ארדה טוראן סובל מהימורים והפסיד סכום משמעותי

התאקלם טוב בברצלונה. טוראן
התאקלם טוב בברצלונה. טוראן | צילום: Gettyimages

ידיעות בספרד מעלות חשדות שהקשר הטורקי מכור והפסיד סכום כסף נכבד, וכנראה שזו הסיבה לתקיפת העיתונאי ("אתה תגיד שאני מתחנן לכסף?") בזמן שהיה בנבחרת והפרישה בעקבות כך

(גודל טקסט)

ארדה טוראן ככל הנראה נמצא בבעיות גדולות. בקאטלוניה טוענים שלקשר יש בעיות כספיות קשות הקשורות להימורים. ככל הנראה, שלקראת תום העונה בספרד טוראן הלך לקזינו מקומי, הימר ואיבד סכום כספי גבוה. מדובר בסכום כה משמעותי, שהשחקן הטורקי נכנס לבעיות כספיות, לאחר שאיבד הון לא קטן. באותן ידיעות אף נטען כי הקשר מכור להימורים.

הדיווח מספרד מספר, שיכול מאוד להיות שזו הסיבה מדוע טוראן תקף עיתונאי טורקי בן 70, בזמן טיסה של הנבחרת ובעקבות התקרית פרש מהמדים הלאומיים. לטענת השחקן, העיתונאי הכפיש את שמו ללא הרף.

 על פי מספר דיווחים שונים, לאחר ה-0:0 של נבחרת טורקיה מול מקדוניה, טוראן התעמת עם אותו עיתונאי ותקף אותו בחריפות: "אתה יודע ממי ביקשתי כסף? מאיפה הבאת את זה? לא להאמין שהבני זונו* האלה בכלל העלו אותך למטוס. אתה תגיד שאני מתחנן לכסף? אני אפרוש לפני שאתן לחלאה כמוך ללכלך את כבודי". בעקבות אותו סיפור, טוראן כאמור החליט לפרוש מהנבחרת.

ארדה טוראן חתם בברצלונה ביולי 2015, אך הצטרף רשמית לקבוצה בינואר 2016, לאחר איסור ברצלונה בזמנו לצרף שחקנים. הקשר, לו חוזה בקטאלוניה עד שנת 2020, היה שחקן משני תחת שרביטו של לואיס אנריקה, ואינו צפוי להמשיך בברצלונה בעונה הבאה. נראה שהבעיות של טוראן בשנתיים האחרונות רק הולכות ומתגברות.

 
עובר תקופה קשה. ארדה טוראן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי