לימה אישר את העברתו לברצלונה, סנטוס תדווח לפיפ"א?

לוקאס לימה
לוקאס לימה | צילום: Gettyimages

המועדון הברזילאי עשוי לדווח על המועדון הקטאלוני, שעשוי להיות בצרות בעקבות ההצהרה של הקשר. הבלאוגרנה חושבים לטווח רחוק ומנסים לצרף שני חלוצי מפלמייראס

(גודל טקסט)
ביום שלישי התגלה שברצלונה קרובה מאוד לצרף את קשר סנטוס לוקאס לימה. החדשות על התעניינות של הקטאלונים בשחקן התפשטו במהרה בעקבות הגעתו של ראול סאנייהי לברזיל, המנהל המשא ומתן של ברצלונה. השחקן, שמיוצג על ידי אחיו של ניימאר ובן זוגה של אחותו של החלוץ, מסיים את חוזהו בסנטוס בתום העונה וצפוי להגיע לקאמפ נואו כשחקן חופשי.


על פי דיווחים בברזיל, לוקאס לימה אישר לחבריו שהוא עובר לברצלונה. הודעה זו עשויה להכניס את הקטאלונים לצרות, מאחר והוא מסיים את חוזהו בדצמבר 2017. לפי חוקי פיפ"א, קבוצה יכולה לנהל משא ומתן עם שחקן חצי שנה לפני תום מועד העברות, ולכן סנטוס עשויה לדווח על ברצלונה בפנייה לא חוקית לשחקן.


 



ברצלונה חושבת על העתיד, וממשיכים לנסות ולדוג כישרונות בעלי פוטנציאל מדרום אמריקה. הקבוצה בכירה מחפשת אחר שחקנים בעלי ניסיון בכדורגל האירופי, ולכן המועדון מייעד אותם לקבוצת ברצלונה ב' מהליגה הספרדית השנייה.


דיווחים בספרד טוענים שהיעד הבא של ברצלונה הוא חלוצה בן ה-19 של פלמייראס, ויטיניו. שחקן נוסף שנמצא ברשימת המעקב של הבלאוגרנה הוא יירי מינה הקולומביאני בן ה-22. החלוץ, שמתנשא לגובה 1.95 מטרים, מעורר עניין רב בברצלונה, אך המועדון הברזילאי אינו מעוניין לשחרר את החלוץ הצעיר לפני השתתפותם בגביע הליברטדורס. 


יירי מינה. ברצלונה עוקבת מקרוב (gettyimages)
יירי מינה. ברצלונה עוקבת מקרוב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי