רק רשת: יונה מפריעה לטורניר ווימבלדון, שרון אברהמי חתם בליגה הלאומית

שרון אברהמי
שרון אברהמי | אתר רשמי

וגם: סקוט פארקר פרש, מסי ימסד את הקשר עם אנטונלה רוקוצו בעוד יומיים בעיר הולדתם רוסאריו ובספרד חשפו היכן ייערך האירוע, טב"ח נפרד מחבריו במכבי ת"א ודניאל האקט חתם בגרמניה

(גודל טקסט)
18:24: שרון אברהמי חתם בהפועל חיפה
שרון אברהמי, שמאז פוטר מהפועל תל אביב במהלך העונה הקודמת לא אימן קבוצה בוגרת, חתם היום (רביעי) כמאמן הפועל חיפה מהליגה הלאומית. "נבנה העונה קבוצה צעירה ולוחמת, ומצפה לראות את רוממה שוב אדומה. אני קורא לכולם להצטרף לעמותת האוהדים, וביחד תהיה לנו עונה מרגשת", אמר אברהמי.


17:38: ברצלונה ושאפקואנסה ייפגשו בקאמפ-נואו
המועדון הברזילאי החל העונה בתהליך השיקום הארוך שספק אם אי פעם יושלם, ובקיץ הקרוב יזכה להכרה משמעותית. "שאפא" תגיע לקאמפ-נואו בשביעי באוגוסט למשחק נגד ברצלונה במסגרת גביע גאמפר, טורניר ההכנה המסורתי הנערך מדי קדם עונה.

OFFICIAL:

Barcelona will face #Chapecoense for the Gamper Cup at the Camp Nou on August 7. pic.twitter.com/ahKlGvpxcG

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) June 28, 2017



17:09: סקוט פארקר אומר שלום
הקשר האנגלי סקוט פארקר הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל בגיל 36. פארקר עבר בצ'רלטון, צ'לסי, ניוקאסל, ווסטהאם, טוטנהאם ולבסוף פולהאם, והיה שותף לאליפות וגביע הליגה עם הבלוז ב-2005. הוא שיחק 572 משחקים ואף נטל חלק בנבחרת אנגליה. הקשר סיכם: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי לאורך כל הדרך, בכל הקבוצות".


16:59: דניאל האקט עבר לגרמניה
דניאל האקט, רכז אולימפיאקוס בעונה החולפת חתם בבאמברג, אלופת הליגה הגרמנית. האקט סיים את העונה פצוע, מה שמנע ממנו ליטול חלק בפלייאוף היווני בו לבסוף הפסידו האדומים לפנאתינייקוס בסדרת הגמר. הוא צפוי להגיע עם איטליה ליורובאסקט בישראל בסוף הקיץ.


15:55: הסחת דעת בלתי צפויה בווימבלדון
אמנדי הסה ומיו קאטו רק נאבקו ביניהן על הזכות האקסקלוסיבית להעפיל לסיבוב המוקדמות השני בווימבלדון, ולא שיערו שבן רגע יהפכו לשיחת היום באול אינגלנד קלאב. במהלך משחקן, החליטה לפתע יונה תועה להתיישב ממש על הרשת, ובכך לעצור את המשחק עד שתואיל בטובה לפנות את השטח. הקהל נהנה, השחקניות ציחקקו, וליונה שלבסוף התעופפה, שלום.


היונה המדוברת על רקע הדשא האנגלי
הפרעה בלתי צפויה


14:30: ניצחון והפסד לישראל בפתיחת אליפות 3X3 בסין

היום הראשון של  של אליפות העולם לנוער 3X3 הנערכת בסין הסתייים. ישראל החלה נהדר את התחרות וגברה 11:17 על פולין, אך במשחק השני נכנעה 19:17 לפיליפינים. 





13:30: פאוליניו רומז על מעבר לברצלונה?
קשר גוואנגז'ו אברגרנדה הודה שברצלונה פנתה אליו מוקדם יותר החודש, ו"לייק" שהוא עשה באינסטגרם העיר את הרשת בטענה שמדובר ברמז שהמעבר אכן עשוי להתממש.





12:00: טל בן חיים נפרד מחבריו במכבי תל אביב
טל בן חיים יעזוב את ישראל בסוף השבוע ויצטרף לקבוצתו החדשה ספרטה פראג, אבל רגע לפני המעבר לצ'כיה הוא נפגש אתמול עם חבריו הטובים ממכבי תל אביב במסעדת בעיר. בן חיים גם מתכוון להגיע היום לאימון הקבוצה כדי להיפרד, אבל לא יכול היה שלא לעשות אירוע מצומצם יותר שכלל את אייל גולסה, דור מיכה, אבי ריקן ופרדראג ראיקוביץ' ואלי דסה שאף הוסיף "תודה לספרטה פראג על הארוחה".







10:35: רומא חשפה את מדי החוץ שלה

⚪️… … !
Uno sguardo ravvicinato alla nostra nuova maglia da trasferta!
https://t.co/xmSDbfe55Kpic.twitter.com/U3l1BBIV8k

— AS Roma (@OfficialASRoma) June 28, 2017

09:45: כך חגג מאמן נבחרת גרמניה את העלייה לגמר היורו

נבחרת גרמניה עד גיל 21 העפילה אתמול לגמר אליפות אירופה הודות לניצחון דרמטי על אנגליה בתום דו-קרב פנדלים, אחרי 2:2 מותח במיוחד ב-120 דקות, והחגיגות של המאנשאפט היו בהתאם. סרג' גנאברי אף תיעד את חלקן ותפס את מאמנו סטפן קונץ בריקוד מפתיע במיוחד.

German coach celebrates beating England (via @SergeGnabry) pic.twitter.com/UJy9xgq8xQ

— 101 Great Goals (@101greatgoals) June 28, 2017


09:30: אנדרה קרדוסו הושעה רגע לפני הטור דה פראנס
מירוץ האופניים הנחשב בעולם, הטור דה פראנס, ייצא לדרך רק בעוד ארבעה ימים ובמפתיע מי שלא יוכל ליטול חלק הוא הפורטוגלי אנדרה קרדוסו, שכשל בבדיקת סמים שערכה לו קבוצתו טרק-ספגרדו, שבין רוכביה גם אלברו קונטדור. הבדיקה נערכה ב-18.6 ונתגלה חומר מסוג EPO. את מקומו יתפוס הספרדי חיימר זובלדיה.


09:00: יומיים לפני שליאו מסי יתחתן, הפרטים מתחילים להיחשף

יומיים בלבד נותרו עד חתונתו של ליאו מסי ובת זוגו ואם ילדיו אנטונלה רוקוצו, ואט אט מתחילים להיחשף יותר ויותר פרטים על מה שבאמת הולכת להיות "חתונת השנה" בכדורגל העולמי.


כ-300 שוטרים יאבטחו את האירוע, שייערך בעיר הולדתם רוסאריו בקומפלקס מפואר עד מאוד שכולל בתוכו גם מלון, שם ישהו האורחים בחתונה. בנוסף למלון ואולם אירועים יוקרתי, במתחם גם קזינו מפואר, מסעדות, מתחמי ספורט ואפילו אולם קולנוע. המתחם כמובן ייסגר לציבור במהלך החתונה.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי