כוננות כוכבי על ברוסאריו: הכל על החתונה של ליאו מסי

ליאו מסי ואנטונלה רוקוצו
ליאו מסי ואנטונלה רוקוצו | מסך

עיר הולדתו של הפרעוש נערכת לקלוט את 260 המוזמנים לחתונתו של כוכב ברצלונה. עיתונאים רבים יגיעו גם הם וכבר הספיקו להתבלבל עם חתונה אחרת של כדורגלן הדומה למסי

(גודל טקסט)

ליונל מסי חגג רק לפני שבוע את יום הולדתו ה-30 וכבר היום תחכה לו חגיגה נוספת. הפרעוש מתחתן עם בחירת ליבו אנטונלה רוקוסו אחרי שלזוג יש כבר שני ילדים (טיאגו בן 4, מתיאו בן שנה), והוא מכיר אותה מבית הספר ברוסאריו שם השניים יתחנו היום.


עיתוני קטאלוניה "ספורט" ו-"מונדו דפורטיבו" חוגגים את היום הגדול של מסי מעל דפיהם ובמהדורות האון ליין שלהם באתרים השונים. החתונה תתחיל בשעה 1 בלילה שעון ישראל (19:00) ברוסאריו והיא תכלול 260 מוזמנים כאשר בנוסף לבני המשפחה, העיר רוסאריו בה מתגוררים 1.2 מיליון תושבים חיה ונושמת כדורגל ומעולם לא חוותה ביקור של כוכבי על עכשוויים וכוכבי עבר גדולים כמו אלו הצפויים להגיע.
 

כבר אתמול נחת המטוס הראשון בו הגיעו צ'אבי, קרלס פויול, סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה, ססק פברגאס וסמואל אטו מלווים בבנות זוגם, וכן חבר הנהלת ברצלונה בעבר המקורב לשחקנים אלחנדרו אצ'בריה. אחריהם הגיעו לואיס סוארס עם כל משפחתו, גבי מיליטו שהגיע ברכב, סרחיו אגוארו אחד החברים הכי טובים של מסי, אסקיאל לאבצי ורבים אחרים. פויול העלה תמונה של חלק מהכוכבים שהגיעו איתו במטוס באינסטגרם עם בנות הזוג. 

 

Hola Argentina. #amics #somunequip

A post shared by Carles Puyol (@carles5puyol) on

 
 

אחת האורחות הזוהרות תהיה הזמרת שאקירה אישתו של ג'רארד פיקה, וכמובן גם ניימאר אמור להגיע כמו גם דקו ודני אלבס. החתונה תהיה אזרחית ותתנהל במרכז הכנסים ב"קאזינו סיטי סנטר" בעיר. באותה סביבה נוסד אירגון בשם ה-"קופים" שלחם בממשלה בשנות השבעים בהם היה משטר צבאי במדינה וייצג את עניי העיר. 


City Center Rosario ready for Messi's wedding tomorrow.. pic.twitter.com/uLYUda0AM6

— Leo Messi (@messi10stats) June 29, 2017
  

כמה מפרטי החתונה נותרו חסויים, אבל יש כאלה שכבר פורסמו. את השמלה של הכלה עיצבה מעצבת קטאלונית בשם רוסה קלרה שעיצבה גם את שמלותיהן של אמה ואחותה של אנטונלה. בעבר עיצבה שמלות לכוכבות הקולנוע אווה לונגריה וסופיה ורגרה. את החליפה של מסי עיצב ג'ורג'יו ארמני.


להקות "רומבי" ו-"מארמה" האורוגוואיות יופיעו בחתונה. בשירים שלהם צפו מעל 30 מיליון ביוטיוב. גם בת הזוג של אגוארו עשויה לשיר. לפי השמועות מסי חגג את הערב האחרון שלו כרווק בחגיגה אותה ניהלו הכדורגלנים לאבצי ואבר באנגה. 

Details of Messi's wedding tomorrow:
260 people invited.
Xavi, Dani Alves, Ronaldinho attending.
Maradona not invited. pic.twitter.com/eAECynSp8s

— Leo Messi (@messi10stats) June 29, 2017

הארוחה בחתונה – שש מנות שונות. היא תתבסס על מאכלים ארגנטינאים, אמפנדס, מנות סושי יפניות והרבה סוגי שתיה חריפה. כדורגלן ברזילאי בשם אלכס מתחתן באותו מקום עם חברתו והוא דומה מאוד למסי, כך שאתמול היה האטרקציה של הצלמים. 150 עיתונאים יורשו להגיע לחתונה, 188 חדרים הוזמנו לכולם בבית המלון המקומי. 300 אנשי ביטחון כולל שוטרים מקומיים ישמרו על הסדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי