מרקו וראטי לא התאמן עם פאריס סן ז'רמן

וראטי
וראטי | צילום: Gettyimages

בקטאלוניה מדווחים על שביתה איטלקית של הקשר שרוצה לשחק בברצלונה, בצרפת טוענים שממילא היה אמור לחזור לאימונים רק ביום שישי, אבל מודים שהוא עדיין חולם על מעבר לקאמפ נואו

(גודל טקסט)

 האם מרקו וראטי ישחק העונה בברצלונה? פאריס סן ז'רמן חזרה היום (שלישי) לאימונים כאשר הקשר האיטלקי שנמצא בבירת צרפת לא נכח באימון.

ב"מונדו דפורטיבו" העניין הוצג כשביתה איטלקית של וראטי, אבל בעיתון הבהירו שלמעשה יש לו אישור לא להתאמן עם הקבוצה עד יום שישי הוא חייב לעבוד באולם סגור. הקשר העדיף להגיע מוקדם יותר לפאריס כדי להבהיר את מצבו, ובדקות הראשונות של האימון היום גם המאמן אונאי אמרי לא נכח והיו דיבורים על כך ששני הצדדים נפגשו להבהרות.

כך או אחרת, בצרפת "לה פריזיאן" דיווח שווראטי לא רוצה להסתכסך עם הקבוצה הצרפתית והלך על הגבול הדק בין הבעת מחאה כלשהי לבין לויאליות מלאה. "הוא עוד לא זנח את החלום לשחק בברצלונה", נכתב.


וראטי. העדרות לגיטימית או שביתה איטלקית? (Gettyimages)

פטריק קלייברט שהיה המנהל הספורטיבי של סגנית אלופת צרפת אמר: "וראטי רוצה לעזוב לברצלונה, אבל בפ.ס.ז' לא יתנו לו". בארסה מצידה מסרבת לשלם 80 מיליון יורו עבור הקשר האיטלקי. באימון לא נכחו גם שחקני הנבחרות אדינסון קבאני, טיאגו סילבה, בלז מטווידי וגז'גוז' קריכוביאק, כששני האחרונים עשויים לעזוב.

עניין נוסף שנותר לא פתור הוא החתמתו של הבלם פפה שסיים רשמית את חוזהו בריאל מדריד בתחילת השבוע. עדיין לא ברור אם הפיצוץ במו"מ של הפורטוגלי עם הקבוצה סופי והוא יחתום בבשיקטאש, או שבסופו של דבר ישחק בעונה הקרובה בפארק דה פראנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי