ג'ופרי קונדוגביה מועמד לברצלונה, שחוששת מראיולה

קונדוגביה וביגליה בעימות
קונדוגביה וביגליה בעימות | צילום: AFP

קשר אינטר עשוי להיות הפיתרון לקישור של הבלאוגרנה, אחיו אישר את ההתעניינות בו. במועדון מקווים שהיחסים הרעועים עם הסוכן האיטלקי לא ימנעו את מעברו של וראטי

(גודל טקסט)
אחרי עונה בינונית במושגים שלה, בברצלונה קיוו לרענן את הסגל עם מספר שחקני רכש איכותיים לקראת המאבקים הצפויים בעונה הקרובה. אך במקום זאת צירפו עד כה רק את נלסון סמדו ונתקלו בסירוב עיקש ברכישת פאוליניו מגוואנגז'ו אברגרנדה ומרקו וראטי מפאריס סן ז'רמן.


מי שכן עשוי להגיע לבלאוגרנה לפי "הגאזטה דלו ספורט" הוא קשר אינטר ג'ופרי קונדוגביה. אחיו של השחקן שמשמש גם כנציגו אישר את ההתעניינות של הבלאוגרנה בשחקן: "הרבה קבוצות מתעניינות בו, כשברצלונה ופאריס סן ז'רמן התעניינו לגבי מעמדו. הכל יכול לקרות".



 

הקשר בן ה-24 הצטרף ב-2015 לנראזורי ממונאקו תמורת 36 מיליון יורו, ולפני כן שיחק גם בסביליה. בשנתיים שלו בסן סירו קונדוגביה לא הסתדר עם ארבעת המאמנים שעברו במועדון, וכעת מחכה לראות מה התוכניות של לוצ'ינו ספאלטי לגבי. "ג'ופרי מסתדר טוב מאוד באינטר", הוסיף אחיו של השחקן שמחזיק בחוזה עד 2020. יש אפשרויות לחדש את החוזה, אבל זה לא תלוי רק בנו. אם אינטר תרצה, זה אפשרי".


לפי דיווח אחר, בעקבות סירובה של האלופה הסינית, החליטו הקטאלונים לרכוש את פאוליניו בחלון ההעברות של ינואר. השחקן עצמו מעוניין להגיע לבארסה ובמועדון מקווים שהעסקה תצא לפועל במהלך החורף.



ראיולה. הצרה החדשה של ברצלונה? (Gettyimages)


במועדון חוששים שהעובדה שווראטי עבר להיות מיוצג על ידי הסוכן מינו ראיולה תמנע את הגעתו. הסוכן האיטלקי לא מבצע עסקאות עם הקבוצה הספרדית מאז החיכוכים שהיו בין הצדדים בתקופת זלאטן איברהימוביץ' במועדון. אגב, בספרד מעריכים שהסיבה בגינה וראטי החליף סוכן הייתה האמירה המוגזמת של נציגו הקודם דונאט די קמפלי לפיה "הוא שבוי בידי האמיר אל חליפי (נשיא פ.ס.ז')".


בתוך כך פרסם "דון באלון" הספרדי שאנדרס אינייסטה לא רוצה להאריך את חוזהו בברצלונה מעבר ל-2018, ואינטר מנסה לצרפו כבר בקיץ הנוכחי. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי