דיווח בספרד: סימאונה יאריך חוזה באתלטיקו בעוד עונה

סימאונה. עובד על העונה הבאה במדריד
סימאונה. עובד על העונה הבאה במדריד | צילום: Gettyimages

המאמן המוערך צפוי להישאר בפרויקט של הקולצ'ונרוס כשהמחלוקת היחידה שנותרה בין הצדדים אם החוזה יוארך עד 2019 או 2020

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד תנדוד לבית חדש ותעשה זאת יחד עם דייגו סימאונה זה בטוח, אבל דיווח בספרד גורס שבשבועות הקרובים יאריך המאמן המוערך את חוזהו בשנה נוספת במדי הקולצ'ונרוס, זאת על רקע החיזורים להם זכה המאמן מצד סן ז'רמן ואינטר. 

חוזהו הנוכחי של צ'ולו מסתיים ב-2018 ועל פי דיווח ב"קאדנה דה סר" יישאר המאמן הארגנטינאי עד 2019 לפחות בפרויקט החדש בוונדה מטרופליטאנו. כזכור, סימאונה היה חתום עד 2020, אך חוזהו קוצר ואמור להסתיים בקיץ הבא. כרגע נראה שיחתום לפחות לעונה נוספת מעבר לעונה הנוכחית. במועדון מעוניינים להאריך את חוזהו של המאמן בחזרה למועד המקורי, אך הוא מצידו מעדיף שהעניין ייעשה על בסיס שנתי ורוצה לחתום עד 2019.

צ'ולו בן ה-47 החל את קריירת האימון שלו בראסינג קלוב שם פרש ב-2006. הוא הספיק לעבור באסטודיאנטס בארגנטינה איתה זכה באליפות ולאחר מכן גם בריבר פלייט. את אתלטיקו, אליה שב בינואר 2012,  הוא הוביל לזכיה באליפות ב-2013/14 ובגביע ספרדי אחד. כמו כן, סימאונה קידם לא מעט שחקנים בקדנציה שלו בוויסנטה קלדרון שנמשכת מאז 2011. אנטואן גריזמן, סאול, קוקה ואפילו דייגו קוסטה שפרח אצלו.

העונה טרם צירפה הקבוצה שחקנים עקב עונש איסור העברות שלה, אך תצרף בינואר את ויטולו שנרכש בעסקה סיבובית דרך לאס פלמאס. גם דייגו קוסטה עשוי לשוב למועדון על פי דיווחים.


הוביל לא מעט הצלחות בקדנציה שלו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי