דיווח: ניימאר הודיע לחבריו ולצוות המקצועי שהוא עוזב

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

"אל מונדו דפורטיבו" טוען שכוכב ברצלונה הודה שהוא עוזב לפ.ס.ז'. אמיר קטאר, השולטת במועדון הצרפתי, מתעקש שיעבור בדיקות רפואיות בנסיכות

(גודל טקסט)
 "אל מונדו דפורטיבו" דיווח היום (שבת) בצהריים כי ניימאר כבר יידע את חבריו בברצלונה ואת הצוות המקצועי שהוא עוזב לפאריס סן ז'רמן. בתוך כך הופכת ההעברה לעובדה מוגמרת לפני ההודעה הרשמית ופורסם גם שנסיך קטאר, תמים בן חמד א'תאני, רוצה שהכוכב הברזילאי יעבור את הבדיקות הרפואיות שלו בנסיכות שמחזיקה פרט למועדון הגדול של צרפת גם במתקן הרפואי והספורטיבי המתקדם בעולם "אספטאר.


לפי הדיווחים בתקשורת העולמית הדבר מוכיח עד כמה החתמת ניימאר היא למעשה פוליטית. קטאר, המבודדת בעולם הערבי, מאותתת באמצעות החתמת החלוץ הברזילאי שהיא השולטת בספורט העולמי. תמונות של אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים בעולם שוהה בקטאר ישרתו גם את קידום מונדיאל 2022 שייערך במפרץ.




בינתיים הודה נשיא ברצלונה, ג'וזפ ברתומאו, בפעם הראשונה בראיון שהאפשרות שניימאר יעזוב מוחשית אבל דרש מפס.ז' לשלם את כל סעיף השחרור שלו: 222 מיליון יורו. בפעם הראשונה גם התנוססה בשערו של עיתון קאטלוני "ספורט" כתבה על מעברו של הכוכב הברזילאי לצרפת. "מונדו דפורטיבו" הוסיף כי מתקיימים כבר שיחות בין  המועדונים והגדיר את האווירה כמתוחה מאוד.



Change of message. From "he'll stay 200%" to this. Neymar has told his team mates he's off to PSG. LFC still not selling Coutinho https://t.co/qGnpG7RgQW

— Guillem Balague (@GuillemBalague) July 29, 2017


ההודעה הרשמית על ההעברה הכי גדולה אי פעם תתקיים כנראה ביום שני או שלישי אחרי שניימאר יחזור מסין כפי שדיווח רדיו "מונטה קרלו". "ניימאר יודיע בקרוב על ההחלטה שלו. וכחבריו לקבוצה עלינו לתמוך בו ולא משנה מה היא תהיה", אמר לואיס סוארס חברו לחוד של הבלאוגרנה.



Traspaso inminente #PortadaSPORThttps://t.co/AeY4LyrWo9

— Diario SPORT (@sport) July 28, 2017


ניימאר עצמו השתתף אתמול (שישי) באירוע של נייקי במיאמי ומסירב לענות לשאלות על המעבר. "אני בסדר ואני אוהב את מיאמי", אמר הברזילאי לכתבים. "אל מונדו דפורטיבו" מדווח עוד כי בתחילת האימון בו רב עם נלסון סמדו ניימאר נראה מתלוצץ עם סוארס וליונל מסי, אבל הוציא אחר כך את כל העצבים והמתח שלו על המגן הפורטוגלי ונטש את האימון.


חביאר טבס, נשיא הליגה הספרדית, כבר הצהיר שיתלונן בפני אופ"א על כך שהחתמת ניימאר היא הפרה של הפייר פליי הפיננסי. "אם אופ"א לא תתייחס נעביר את התלונה לקאס" הוסיף טבס, "מה שקורה כאן זה לא עניין של בארסה בלבד אלא של כל הליגה הספרדית. מחר זה יכול לקרות עם כוכב של ריאל או אתלטיקו וזה מדאיג אותי".



אינייסטה: "הגיע הזמן שניימאר יפתח את הפה" (Getty)


אנדרס אינייסטה סיפר שביקש מניימאר לדבר ולהבהיר את המצב. "כל העולם מדבר עליו", אמר קשר ברצלונה, "אנחנו רוצים שימשיך, אבל גם אם החליט לעזוב שיודיע. זה טוב עבורו וטוב עבור הקבוצה".


באשר לשאלת פליפה קוטיניו פרסם "מונדו דפורטיבו" שייתכן שהעברת ראפיניה אלקנטרה לליברפול תהיה חלק מההסכם בגלל שליברפול מאוד רוצה אותו. העיתון הוסיף כי ראפיניה שווה בין 30 ל-40 מיליון יורו והמייטי רדס יודעים שקוטיניו רוצה לעזוב ואי אפשר להחזיק אותו בכוח. אופציה נוספת עבור ליברפול היא מנואל לנסיני מווסטהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי