עושים שוק: סרז' אורייה סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד

אורייה
אורייה | AFP

בצרפת מדווחים על רכש מפתיע למוריניו בכפוף להחלטת בית המשפט, מאטיץ' כבר חתם. וגם: אקס מכבי תל אביב בדרך לרוסיה, באלדה עשוי לעבור לנאפולי ומי היורש של אמבפה במונאקו?

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של הקיץ מעלה הילוך וכשפתיחת העונה מתקרבת הקבוצות נאבקות על השחקנים הטובים ביותר בשוק. ספורט1 מרכז בפניכם את כל הספקולציות, המגעים וההודעות הרשמיות.

רשמי 
* מנצ'סטר יונייטד הודיעה רשמית על רכישתו של נמניה מאטיץ' מצ'לסי. לפי הדיווחים היא שילמה תמורתו 40 מיליון ליש"ט והחוזה הינו לשלוש שנים.

#MUFC is delighted to announce the signing of Nemanja Matic from Chelsea on a three-year contract. https://t.co/AH5KfCr9ZI#MaticIsRedpic.twitter.com/vbl8kSLbEO

— Manchester United (@ManUtd) July 31, 2017



* בלם ליון עמנואל מאמנה בן ה-21 עבר לזניט סנט פטרסבורג, יריבתה של בני יהודה במוקדמות הליגה האירופית, תמורת כ-15 מיליון יורו.


Emanuel Mammana is a Zenit player!
More details on https://t.co/bf7ILb2BOG soon! #WelcomeMammanapic.twitter.com/2lhUm8TLfX

— FC Zenit in English (@fczenit_en) July 31, 2017



* פיינורד ההולנדית הודיעה על צירופו של סטיבן בראחוס בחוזה לארבע שנים. בעונה האחרונה הקשר הולנדי הושאל לקבוצה מווטפורד וכעת נרכש.


* רק הבוקר נכתב בתקשורת האנגלית שסבלישה יוקאנוביץ', מנג'ר פולהאם ואקס מכבי תל אביב, מאיים להתפטר אם לא יזכה לשחקני רכש במהרה. שעות לאחר מכן הכריזה הקבוצה על רכישת החלוץ אבובקר קמארה. מדובר בצרפתי בן 22 שנרכש עבור כ-5 מיליון ליש"ט מאמיין, העולה החדשה לליג-1 בצרפת. בעונה שעברה כבש 11 שערים ובישל פעמיים ב-29 מחזורים וחוזהו החדש לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.

⚫️⚪️ #WelcomeKamarapic.twitter.com/0Vv7muHA15

— Fulham Football Club (@FulhamFC) July 31, 2017

שמועות
*אחרי מסע הרכש המטורף של מילאן הקיץ, הרוסונרי לא נחים ועדיין מנסים לשכנע את דייגו קוסטה, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של צ'לסי, להצטרף למועדון. הבעיה שלהם שהחלוץ הספרדי מעוניין להישאר בחצי השנה הקרובה בלונדון ובינואר לחזור לאתלטיקו מדריד, לאחר שיסתיים איסור ההעברות שהוטל על הקולצ'ונרוס.


* נשיא בוקה ג'וניורס אישר שהקבוצה במו"מ עם הקשר הצ'ילאני של אינטר גארי מדל.


*אורלנדו סה, החלוץ שכבש 18 שערי ליגה ב-28 משחקים בסטנדרד ליאז', בדרך ללוקומוטיב מוסקבה. הוא הגיע כזכור בקיץ שעבר ממכבי תל אביב אחרי חצי עונה פושרת למדי בקריית שלום.


* אקס נוסף של מכבי תל אביב שעשוי להשתדרג הוא מוסא קונאטה, חלוץ סיון השווייצרית ונבחרת סנגל שלא מן הנמנע שיירכש על ידי גלאטסראיי הטורקית עבור כ-5 מיליון יורו.


* חלוץ לאציו קייטה באלדה הוזכר כמי שסיכם באינטר, ביובנטוס וגם במילאן. באף אחת מהן הוא עדיין לא חתם וספק אם סיכם, אבל מועמדת חדשה היא נאפולי שלפי דיווחים באיטליה הציעה 22 מיליון יורו וכבר סיכמה עם השחקן בן ה-22 את תנאיו.


* "מונדו דפורטיבו" מדווח על שלושה שחקנים שברצלונה תסתער עליהם אחרי עזיבת ניימאר. העיתון טוען שפליפה קוטיניו קרוב למעבר לברצלונה וגם עוסמאן דמבלה (בורוסיה דורטמונד) וקיליאן אמבפה (מונאקו) מבוקשים. לגבי קוטיניו הטענה היא שהכל סוכם עם השחקן ועכשיו מדובר במו"מ עם ליברפול, שהבהירה כי לא תשחררו בשום מחיר וכבר דחתה הצעה בגובה 70 מיליון פלוס 10 בונוסים. בעוד דמבלה או אמבפה הן אופציות רחוקות יותר, קרוב לוודאי שבעסקת ניימאר יועבר אנחל די מריה לברצלונה. הדבר עוד לא סגור, אבל אם שתי הקבוצות יסכימו להעברת הברזילאי ולא יופעל סעיף שחרור אלא יועברו 222 מיליון יורו כדמי ההעברה רגילים אפשר יהיה לכלול בעסקה את הארגנטינאי. במקביל, בארסה שוקלת למכור את אנדרה גומש


קוטיניו וניימאר. זה שבא וזה שהולך (AFP)
קוטיניו וניימאר. זה שבא וזה שהולך? (AFP)


* "המירור" מציין שליברפול כבר השלימה עם עזיבת קוטיניו אבל לא תמכור אותו לברצלונה לפני שהקשר יעזור לה להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. המייטירדס, שסיימו בעונה שעברה רק במקום הרביעי, צריכים לעבור את שלב הפלייאוף שמשחקיו יסתיימו ב-23 באוגוסט.


* בצרפת טוענים שמגן פ.ס.ז' סרז' אורייה סיכם את תנאיו במנצ'סטר יונייטד תמורת 35 מיליון ליש"ט. המגן מחוף השנהב כבר קיבל את אישור המועדון לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, אולם כידוע הורשע בבית המשפט על תקיפת שוטר ועל כן אסור לו להיכנס לשטח אנגליה. ב-7.8.17 ייערך דיון שאם בסיומו יקבל המגן אישור להיכנס לבריטניה, הוא ישלים את מעברו.


* טוטנהאם מנסה שוב לרכוש את רוס בארקלי מאברטון, אבל יש שתי בעיות. הראשונה היא שבארקלי צריך להתגמש בדרישות השכר שלו – 150 אלף ליש"ט לשבוע. וגם הרצון של אברטון לקבל 40 מיליון ליש"ט לא תואם את היכולות הכלכליות של התרנגולים.


* מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו הכחיש את הפרסומים לפיהם מרואן פלאיני יעזוב את המועדון לגלאטסראיי. "הוא חשוב מדי כדי לשחרר אותו", אמר. 


* ריאד מאחרז מקווה שההצעה השלישית של רומא תתקבל על ידי לסטר. השועלים דחו עד כה הצעות על סך 20 ו-32 מיליון ליש"ט והם דורשים לא פחות מ-50 מיליון ליש"ט.


* אברטון מנסה שוב לרכוש את אוליביה ז'ירו אחרי שאיבדה את רומלו לוקאקו. כך מפרסם "דיילי סטאר".


* ל'אקיפ טוען שמונאקו סיכמה עם ראן על רכישתו של החלוץ בן ה-21 אדאמה דיאקבי, שמסומן כיורש של קיליאן אמבפה. גם מנצ'סטר סיטי, ניוקאסל וליל הוזכרו כמועמדות לקלוט את הכישרון הצעיר, אך החוזה עם הקבוצה מהנסיכות ייחתם בקרוב לחמש שנים. מונאקו תשלם 10 מיליון יורו (8 + 2 בונוסים).


* עלי סיסוקו מאסטון וילה בדרך למלטיאספור הטורקית.


* חסוס נבאס קרוב לחתימה בסביליה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי