בדרכו של ניימאר? רונאלדו: רוצה לחזור לשחק באנגליה

רונאלדו
רונאלדו | Gettyiamges

דיווח ב"מירור": הפורטוגלי זועם על המשפט שמתנהל נגדו ושוקל עזיבה. לסביבתו אמר: "אני כמו ספר פתוח, 'פורבס' מפרסם את ההכנסות שלי בכל שנה, איך העלמתי מס?"

(גודל טקסט)
האם כריסטיאנו רונאלדו ילך בדרכו של ניימאר? הפורטוגלי של ריאל רמז על עסקת ענק נוסף בקיץ ב"מירור" הבריטי.  לפי פרסום בבריטניה, ברור שהוא לא מרוצה ואפילו כועס מאוד על המשפט שמתנהל נגדו בספרד בגין העלמת מס של 14 מיליון יורו.


הכוכב של ריאל מדריד זועם על התנהלות בתי המשפט בספרד וטוען שמחפשים אותו באופן קבוע. בספרד אף גרסו שבניגוד למסי שיקבל עונש של שנתיים מאסר, שלא יחייב אותו להיכנס לכלא (לאור החוק בספרד), רונאלדו עלול עדיין לחשוש לעונש מירבי של שבע שנות מאסר. דבר שכמובן נראה לא ממש ריאלי, אך העונש הנקוב בחוק המקומי הוא כזה.




רונאלדו סרב לדבר בצאתו מהדיון בבית המשפט אבל בדלתיים סגורות נשמע כעוס: "תמיד שילמתי את החוב שלי למס הכנסה, זה יהיה אבסורד לנסות להעלים מס. באנגליה אף פעם לא היו לי בעיות כאלה ולכן אני רוצה לחזור לשחק שם". הפורטוגלי הזועם גם הגיב לנושא: "אני כמו ספר פתוח. אתה רק פותח גוגל ורושם את שמי והכל מופיע. 'פורבס' מפרסם את ההכנסות שלי בכל שנה".



גם הוא יסמן עזיבה לספרד?


האשמות: "אני לא מבין מה רוצים ממני. שילמתי את כל החוב שלי ב-2014. אני בחור שהלך לבית הספר רק שש שנים וכל מה שאני יודע הוא לשחק כדורגל".


החשד שהקים חברות קש והעלים מיסים על פרסומות: "היועצים שלי אמרו לי 'כריס זה בסדר' אז אני צריך להאמין בזה".


צריך לזכור שסעיף השחרור של רונאלדו הוא מיליארד יורו ובניגוד לניימאר אף קבוצה לא תפעיל אותו, אבל ידיעות שהוא לא מרוצה בספרד הופיעו כבר ביוני כאשר העיתון "א-בולה" כתב שהוא אמר למקורביו שהוא עוזב את ריאל מדריד. הפרשה דעכה ללא שרונאלדו התייחס אליה רשמית ולא היו לו שיחות רשמיות עם כך עם המועדון. אחת הדרישות שלו היא שהמועדון ישלם את החוב, אבל מדובר בפגיעה קשה בתדמית שלו. אם הוא יחליט לחזור לאי הבריטי, כמובן שיונייטד היא התחנה המועדפת. 


Cristiano Ronaldo to his tax fraud judge: "I never had this problem in England. That is why I want to go back there". pic.twitter.com/wDds530jMy

— Transfer Related (@TransferRelated) August 4, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי