עושים שוק: ריאד מאחרז מועמד להצטרף לברצלונה

פאוליניו
פאוליניו | Gettimages

קשר לסטר עשוי להצטרף לסגנית אלופת ספרד, בלם ולנסיה בדרך לליגה הרוסית וחסה מתקרב לאיטליה. וגם: האם קלופ הולך על ליאו מסי?

(גודל טקסט)
 חלון ההעברות בכדורגל העולמי הולך ומתקרב לישורת האחרונה. ספורט1 מביאים לכם את כל השמועות, ההחתמות והעסקאות הכי חמות שיש.


רשמי
* מירוסלב סטוך הצטרף לסלביה פראג מפנרבחצ'ה תמורת מיליון יורו. הקשר ההתקפי הסלובני שיחק בעבר בפאוק והיה שייך לצ'לסי.


El #SlaviaPraga ha fichado al medio-ofensivo eslovaco Miroslav Stoch (27 | #Fenerbahce) por 1.000.000 €. pic.twitter.com/bmXjTeVRqJ

— 100% Fichajes (@mercatosphera) August 11, 2017


שמועות
*פאוליניו, קשר גוואנגז'ו אברגרנדה, סיכם בברצלונה שתשלם לאלופת סין את מלוא סעיף השחרור שלו, 40 מיליון יורו – כך מפרסמים כלי התקשורת באנגליה ובספרד. על פי הדיווח ב-"דיילי מייל" הברזילאי ינחת ביום שני בקטאלוניה ויוצג רשמית. ברסה חיזרה מתחילת הקיץ על פאוליניו ונתקלה בהתנגדות ונראה שהפעם זה עלה בידה.


Barcelona set to complete £36.5million deal for former Tottenham midfielder Paulinho https://t.co/ljINgGOEzVpic.twitter.com/Jl7wr3tenB

— Mirror Football (@MirrorFootball) August 12, 2017


* האם יורגן קלופ מתכוון לנסות להפעיל סעיף שחרור של ליאו מסי בברצלונה כנקמה על הניסיון לקנות את פיליפה קוטיניו? "עוד חודש קבוצות יוכלו לקנות את מסי ב-300 מיליון יורו", אמר המנג'ר הגרמני. "פעם זה היה סכום מטורף והיום הכל אפשרי". כמובן שהכוכב הארגנטינאי גם צריך להסכים לעבור.


* "ספורט" הקטאלוני מדווח שקשר לסטר ריאד מאחרז, שהיה מועמד לארסנל ולצ'לסי, עשוי לעבור לברצלונה אם פיליפה קוטיניו לא יגיע. השועלים דחו הצעה של רומא בסך 35 מיליון ליש"ט לרכוש אותו. מאחרז עצמו עשוי לפי הידיעה להציע את עצמו לבארסה. לסטר תהיה מוכנה למכור אותו ב-45 מיליון ליש"ט, סכום סביר יחסית.



קלופ. חשוב על מסי? (AFP)


* בלם ולנסיה, אסקיאל גאראי, סיכם בספרטק מוסקבה שתשלם לעטלפים עבורו 20 מיליון יורו.


* לפי דיווחים בהולנד, טוטנהאם סיכמה על הרכש הראשון שלה העונה. מדובר בבלם הקולומביאני של אייאקס, דבינסון סאנצ'ס בן ה-21, שיעלה 35 מיליון ליש"ט. התרנגולים רוצים גם את פאפה שייח דיופ מסלטה ויגו.


* בלם מנצ'סטר סיטי אליקים מנגלה, שהושאל לוולנסיה בעונה החולפת להישאר בסיטיזנס למרות שפפ גווארדיולה רצה למכור אותו. המנג'ר הספרדי הודה שהוא רוצה לרכוש עוד בלם אחרי שכבר הוציא 218 מיליון ליש"ט, אבל הוא לא מוצא מישהו ועשוי להשאיר את הצרפתי המאכזב בקבוצה.



מנגלה. ימשיך ללבוש תכלת? (Gettyimages)


* עוד בסיטי, "מירור" מדווח שהקבוצה החתימה את המגן הארגנטיני ניקולאס פריירה בן ה-23 שיושאל העונה לזוולה.


* לידס יונייטד מהצ'מפיונשיפ דחתה הצעה מברנלי לרכוש את החלוץ שלה כריס ווד תמורת 16 מיליון ליש"ט. ייתכן שברנלי תגיש הצעה נוספת.


* לסטר וסטוק רוצות את שחקן טוטנהאם לשעבר אנדרוס טאונסנד מקריסטל פאלאס.


* חסה רודריגס סיכם את תנאיו בפיורנטינה אליה יושאל לשנתיים מפאריס סן ז'רמן. פ.ס.ז' רכשה אותו ב-25 מיליון יורו מריאל מדריד בקיץ שעבר, אבל הוא לא התאקלם בקבוצה מבירת צרפת והושאל בחצי העונה האחרונה ללאס פלמאס.



חסה. בדרך לאיטליה (Gettyimages)


* קשר נבחרת שווייץ ואלון ברהמי ששיחק בווטפורד צפוי לערוך בדיקות רפואיות באודינזה, לה יש בעלים משותפים עם הקבוצה הלונדונית.


* מגן קריסטל פאלאס ג'ואל וורד מבוקש בווסט ברומיץ' אלביון, שלא התחזקה כמעט הקיץ.


* המגן הימני בן ה-20 לאו מקורינתיאנס, קרוב להחליף בבנפיקה את נלסון סמדו שעבר לברצלונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי