עושים שוק: יובה רוצה את ואן דייק, קאליניץ' מצטרף למילאן

קאליניץ'
קאליניץ' | AFP

רכש 11 לרוסונרי בקיץ, חלוץ נבחרת קרואטיה מגיע מפיורנטינה. וגם: הגברת הזקנה מחפשת מחליף לבונוצ'י בהגנה ומנכ"ל דורטמונד אישר שדמבלה עשוי להימכר

(גודל טקסט)
חלון ההעברות בכדורגל העולמי הולך ומתקרב לישורת האחרונה. ספורט1 מביא לכם את כל השמועות, ההחתמות והעסקאות הכי חמות שיש.


רשמי

* מילאן הודיעה על הרכש ה-11 שלה בקיץ. החלוץ הקרואטי ניקולה קאליניץ' יגיע מפיורנטינה לרוסונרי עבור 15 מיליון יורו. הקבוצה מבירת האופנה אישרה את ההחתמה אך לא פירסמה פרטים דבר אורך החוזה.


️⚽️ pic.twitter.com/zeuiya91yc

— AC Milan (@acmilan) August 20, 2017

שמועות
* לפי מונדו דפורטיבו ברצלונה החליטה להפעיל את סעיף השחרור של קשר ניס ז'אן מישל סרי העומד על 40 מיליון יורו. השחקן בן ה-26 מעוניין להגיע לברצלונה והעסקה צפויה להיסגר כבר בימים הקרובים. במקביל נמשך המו"מ עם בורוסיה דורטמונד על עוסמאן דמבלה ולפי הדיווחים בספרד יש התקרבות בין הצדדים וכבר סוכם סכום ההעברה (130 מיליון יורו). המחלוקת היחידה שנותרה היא על גובה הבונוסים.


בדורטמונד לא אישרו, אך רמזו לכך שהסיכוי שהקשר הצרפתי יעבור לקטאלוניה גובר: "קודם הוא חייב להתנצל בפנינו על ההתנהגות שלו. הוא ילד טוב, אבל הדרך בה בחר פסולה. אחר כך ברצלונה צריכה להסכים לתנאים שלנו. אנחנו לא מוכנים למו"מ. או שבארסה תשלם את מה שאנחנו דורשים או שדמבלה יישאר אצלנו", הבהיר המנכ"ל האנס יואכים-ואצקה.


עוסמאן דמבלה. הסאגה עומדת להסתיים (AFP)
עוסמאן דמבלה. הסאגה עומדת להסתיים (AFP)


* "סאנדיי אקספרס" טוען שברצלונה תגיש בימים הקרובים הצעה רביעית על פיליפה קוטיניו על סך 140 מיליון יורו.


* לפי דיווחים באנגליה דייגו קוסטה סיכם באתלטיקו מדריד והקולצ'ונרוס ישלמו עבורו 50 מיליון ליש"ט. החלוץ דחה הצעה לעבור בהשאלה לשלושה חודשים לליגה הסינית על אף שלא יוכל לשחק עד ינואר אצל הקולצ'ונרוס.


* צ'לסי הגישה הצעה לפאריס סן ז'רמן על גז'גוז' קריחוביאק בעקבות הסחבת במו"מ עם לסטר על דני דרינקווטר. גם ווסטהאם הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר הפולני. הבלוז רוצים גם את פרננדו יורנטה מסוונזי.


* דורטמונד הזהירה את מילאן לא לנסות לרכוש את החלוץ פייר אמריק אובמיאנג. "חלון ההזדמנויות נסגר", אמר המנהל הספורטיבי מיכאל צורק. "היינו מאוד גלויי לב איתו והשארנו את החלון פתוח תקופה ארוכה, אבל עכשיו זה כבר מאוחר מדי". השחקן עצמו התראיין לתחנת הרדיו "מונטה קרלו" ולא הסתיר את רצונו לעזוב: "אם אני רוצה להתקדם מבחינה מקצועית אני צריך לעזוב את דורטמונד".


פייר אמריק אובמיאנג. שלא ינסו לקנות אותו (gettyimages)
פייר אמריק אובמיאנג. שלא ינסו לקנות אותו (gettyimages)


* לפי "גאזטה דלו ספורט" יובנטוס נכנסה למירוץ אחר וירג'יל ואן דייק מסאות'המפטון. הביאנקונרי מחפשים מחליף ללאונרדו בונוצ'י. 


* גונסאלו גדס, חלוצה הפורטוגלי של פאריס סן ז'רמן עשוי לעבור בהשאלה לוולנסיה על פי דיווח בצרפת.


* "קוריירה דלו ספורט" האיטלקי פרסם שארסנל הציעה למילאן את ג'ק ווילשייר והרוסונרי שוקלים את ההצעה. חוזהו של הקשר בארסנל יסתיים בקיץ הקרוב.


* סמיר נאסרי נחת בטורקיה כדי להשלים את העסקה עם אנטליאספור. תנאיו של הקשר הצרפתי כבר סוכמו.


LATEST | Samir Nasri boards plane for Turkey ahead of his transfer to Antalyaspor pic.twitter.com/WjS0aSGMz4

— Turkish Football (@Turkish_Futbol1) August 20, 2017


* מנצ'סטר סיטי בניסיון אחרון להחתמת אלכסיס סאנצ'ס. הסיטיזנס הגישו לארסנל הצעה נוספת על סך 50 מיליון ליש"ט ומוכנים לשלם לשחקן שכר של 400 אלף יורו בשבוע.


* אלאבס, דפורטיבו לה קורוניה, סמפדוריה וקריסטל פאלאס רוצות את מוניר אל חדאדי מברצלונה.


* רפא בניטס רוצה להחזיר את אנדי קארול לניוקאסל ועשוי להגיש הצעה לווסטהאם. המאמן הספרדי גם שוקל לרכוש את ווילשייר. במקביל הקשר הבלגי דניס פראט גם הוא מועמד למגפייז.


* לפי "הסאן" ווסטהאם סיכמה על רכישתו של וויליאם קרבאליו מספורטינג ליסבון. האנגלים ישלמו 40 מיליון יורו ויחתימו את הקשר לחמש שנים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי