"מונדו דפורטיבו": עוסמאן דמבלה יחתום בקרוב בברצלונה

קוטיניו
קוטיניו | AFP

בספרד טוענים שחלה התקדמות במגעים בין דורטמונד לקטאלונים. לפי "ספורט" הקבוצה תפנה שוב לליברפול בנוגע לקוטיניו, סוכנו של סרי נחת בברצלונה. ואלוורדה לאחר ה-0:2 על בטיס: "חייבים חיזוק, עזיבת ניימאר פגעה"

(גודל טקסט)

האם העסקה עומדת להתגשם? לפי דיווח ב"מונדו דפורטיבו" חלה התקדמות משמעותית במגעים בין ברצלונה לבורוסיה דורטמונד ועוסמאן דמבלה צפוי לחתום בקרוב בשורות הקבוצה הקטאלונית.

במקביל, לאחר שדווח הבוקר (שני) ב"רדיו קטאלוניה" שפיליפה קוטיניו יישאר בליברפול, טוען הכתב חואקים פיירה מ"ספורט" שבארסה לא ירדה מהכוכב הברזילאי והיא תפנה שוב לקבוצה האנגלית לאחר שזו תבטיח את העפלתה לשלב הבתים בליגת האלופות. 

  • מצב הרוח של מסי מדאיג את ברצלונה

במקביל, בארסה פתחה את העונה עם 0:2 על בטיס בקאמפ נואו במשחק פושר בו נצץ רק ליונל מסי וזאת בצל הפיגוע בעיר בשבוע החולף. שחקני ברסה נראו מתוחים ועצובים. מסי היה כמעט נקודת האור היחידה בניצחון הבכורה של ארנסטו ואלוורדה במשחקו הראשון כמאמן בליגה. סרג'י רוברטו רשם שער ליגה ראשון ב-96 משחקים כששיחק בקישור.

ואלוורדה ששיחק עם מסי כחלוץ מזויף אמר: "זה לא משנה באיזה שיטה שיחקנו. זה אותו סגנון של ברצלונה ואנחנו זקוקים לחיזוק. איבדנו עומק בגלל עזיבת ניימאר ופציעת לואיס סוארס. מסי שיחק כתשע מזויף כדי לנצל את המהירות של ג'רארד דאולפאו ופאקו אלקאסר בכנפיים". דאולפאו היה שותף בשני השערים, אבל הודה: "אני צריך להעיז יותר".

מסי ורוברטו נבחרו למצטיינים ב"מונדו דפורטיבו" עם 4 כוכבים. רוברטו אמר בסיום: "אני רוצה להפוך לשחקן חשוב בברצלונה. לא רוצה לעזוב את הקבוצה".


מצב הרוח ישתפר? שחקני בארסה (AFP)

ז'ואן לאפורטה נשיא ברצלונה לשעבר אמר שרק אם ג'וזפ-מריה ברתומאו יעזוב את מישרתו כנשיא ברצלונה מסי יהיה מאושר, אבל המנהל הספורטיבי רוברטו פרננדס הכחיש את הידיעות לפיהן כביכול הפרעוש מסרב לחתום על הארכת חוזה: "יש סיכום מלא איתו ואנחנו רק צריכים למצוא זמן לחתום על החוזה. אנדרס אינייסטה? אנחנו רוצים שיהיה איתנו עוד הרבה שנים". מנצ'סטר סיטי הכחישה אף היא ידיעות כאילו היא רוצה לרכוש את מסי ב-300 מיליון יורו.  

בעניין אחר, לפי דיווח ב"רדיו קטאלוניה" סוכנו של קשר ניס ז'אן מישל סרי הגיע לברצלונה כדי לסגור באופן סופי את ההעברה. השחקן החזיק בסעיף שחרור על סך 40 מיליון יורו, אך לפי "ל'אקיפ" שתוקפו של הסעיף פג והמשמעות היא שברצלונה תצטרך לנהל משא ומתן עם ניס וככל הנראה לשלם סכום גבוה יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי