הערעור נדחה גם על ידי CAS, רונאלדו הגיב: "חוסר צדק"

רונאלדו
רונאלדו | AFP

לפי "אס", בית הדין העליון לספורט דחה את הערעור של ריאל מדריד על הרחקתו של הפורטוגלי לחמישה משחקים. הכוכב, שיחמיץ את שלושת משחקי הליגה הקרובים, התייחס ברשתות החברתיות: "עוד החלטה לא ברורה"

(גודל טקסט)
בית הדין הגבוה לספורט (CAS) דחה היום (שלישי) את ערעורה של ריאל מדריד על הרחקתו של כריסטיאנו רונאלדו, ומשמעות הדבר היא שעונש ההרחקה מחמישה משחקים נשאר על כנו.


ריאל מדריד הגישה ערעור על העונש הכבד במטרה לבטל או להפחית מחומרתו, אך בית הדין לא התחשב בטענה שהדחיפה בהחלט נראית לעין בצילומים. כזכור, רונאלדו הורחק לחמישה משחקים לאחר שדחף את השופט ריקרדו דה בורגוס בנגוצ'אה, שהרחיק אותו בצהוב שני במשחק הראשון של "הסופר קופה" מול ברצלונה בקאמפ נואו. 




הכוכב הפורטוגלי הגיב להחלטה ברשתות החברתיות כשאמר: ""עוד החלטה לא ברורה, אי צדק מעולם לא גרם לי להתפרק. כמו תמיד, אחזור חזק יותר. תודה לכל מי שתמך בי".

Mais uma decisão incompreensível. Injustiças que nunca me derrubarão. E como sempre voltarei mais forte. Obrigado aos que me têm apoiado. pic.twitter.com/O7Et9A8Edp

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) August 22, 2017


רונאלדו שלא לקח חלק במשחק הגומלין מול הקטאלונים ובמחזור הראשון בליגה מול דפורטיבו לה קורוניה, ימשיך לרצות את עונשו במחזורים הקרובים בוולנסיה, לבאנטה וריאל סוסיאדד ויחזור לעמוד לרשותו של המאמן זינדין זידאן רק ב-20 בספטמבר, אז תפגוש ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו את ריאל בטיס.



רונאלדו. העונש נשאר על כנו (Gettyimages)


בריאל מדריד כמובן לא מרוצים מההחלטה אך ייאלצו לקבל אותה. כזכור, רק בשבוע שעבר התייחס מאמן הקבוצה זינדין זידאן לעונש הכבד כשאמר: "אני עצבני, כולנו עצבניים. אני לא הולך להתעסק עם השופטים, אבל כשאתה מסתכל על מה שקרה ורואה שכריסטיאנו הורחק לחמישה משחקים זה נראה שמשהו לא בסדר. זה הרבה. אני מקווה שלאף אחד אין שום דבר נגדו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי