ברח לברצלונה ולצ'לסי: ריאד מאחר נשאר בלסטר

ריאד מאחרז
ריאד מאחרז | צילום: Gettyimages

הקשר, ששוחרר מנבחרת אלג'יריה ודווח כי נחת כבר בספרד, ולאחר מכן דווח שהוא יעבור לאלופת אנגליה תמורת 45 מיליון ליש"ט, לא יעזוב את השועלים

(גודל טקסט)
יום מטלטל במיוחד עבר על ריאד מאחרז, קשרה האלג'יראי של לסטר. לאחר שפרסומים רבים טענו שהשחקן נמצא בדרכו לספרד לחתום בברצלונה ובהמשך דווח שהאלג'יראי נשאר באנגליה ויחתום בצ'לסי, מאחרז יישאר בלסטר. ב"דיילי מייל" הבריטי פורסם שהשועלים לא קיבלו שום הצעה על השחקן והוא אינו הולך לשום מקום.


במהלך היום, "המונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה תסכם סופית עם מאחרז רק אם העברתו של פיליפה קוטיניו תיפול, אולם ברשת נטען שהאלג'יראי כבר נצפה בשדה התעופה בקטאלוניה. מאחרז קושר לבלאוגרנה כבר בקיץ שעבר אחרי העונה המצוינת שלו בלסטר שהסתיימה בזכייה באליפות, אבל השועלים סירבו לשחררו אחרי שכבר מכרו את אנגולו קאנטה לצ'לסי.


 



לפי העיתון הקאטלוני, מאחרז מאוד רצה להגיע לברצלונה שהייתה צריכה לשלם עבורו 50 מיליון יורו, סכום נמוך משמעותית מה-160 מיליון יורו שתצטרך לשלם על כוכב ליברפול. רומא כבר הציעה 35 מיליון יורו שנדחו עבור האלג'יראי בן ה-26, שהגיע ללסטר בעונת 2013/14 מלה האבר כשחקן אלמוני כמעט לחלוטין.
 

 

L'international algérien Riyad Mahrez serait actuellement à Barcelone afin de s'engager avec le Barça https://t.co/UyYyEGwBAxpic.twitter.com/QXEuVR20GU

— L'ÉQUIPE (@lequipe) August 31, 2017



במקביל, בברצלונה מחכים להחלטה של ליברפול למכור את קוטיניו ב-160 מיליון יורו, אבל ייתכן שהיא לא תגיע. קוטיניו מקווה שליברפול תנהג בו כמו בפרננדו טורס, שנמכר ביום האחרון של חלון ההעברות לצ'לסי ב-50 מיליון ליש"ט. אחרי המשחק הלילה נגד אקוואדור, הברזילאי עשוי להביע בפומבי בפעם הראשונה את רצונו לעבור לברצלונה – אולם ליברפול ממשיכה להבהיר שהקשר לא למכירה.



בתוך כך, "קוריירה דלו ספורט" פרסם הבוקר שברצלונה הציעה 160 מיליון יורו על פאולו דיבאלה ונדחתה. בארסה מנסה נואשות ברגע האחרון להשיג שחקן בסדר גודל רציני וניסתה לגשש דרך סוכן העל ז'ורז'ה מנדש אצל מונאקו בקשר לתומא לתמאר.

 

La prima pagina di TuttoSport https://t.co/wcZj4tz8i2

— AreaNapoli.it (@areanapoliit) August 30, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי