מתייה: אני לא השחקן הראשון שמעשן וגם לא האחרון

ז'רמי מתייה
ז'רמי מתייה | צילום : GettyImages

המגן הצרפתי שעזב את ברצלונה ועבר לספורטינג ליסבון התראיין בתקשורת הפורטוגלית: "אנשים יכולים לחשוב מה שבא להם". השחקן סיפר: "אין פה את הלחץ שיש על שחקנים בספרד"

(גודל טקסט)

ז'רמי מתייה עזב בקיץ האחרון את ברצלונה לאחר שלוש עונות ועבר לספורטינג ליסבון. המגן בן ה-33, ששיחק בעברו בסושו, טולוז ו-ולנסיה, סיפר לתקשורת הפורטוגלית על החיים אחרי הפרק בספרד, הפרישה מנבחרת צרפת והפתיע כשהודיע שהוא מעשן באופן קבוע.

המעבר לפורטוגל: "אני מרגיש כאן ממש טוב, הראש שלי צלול לגמרי. אין פה את אותו הלחץ כמו בספרד. כמובן שהדרישות פה הן גבוהות מאוד, אבל לא כמו בברצלונה. גם התקשורת כאן שונה מהתקשורת הספרדית. הם מפעילים המון לחץ על הקבוצה אם יש משחק פחות טוב, וזה קשה להתנהל ככה".

הפציעות: "אם אני לא פצוע אני יכול לשחק כל שבוע. אני מאוד שומר על עצמי באימונים וגם מחוץ לאימונים. אמנם אני לא זריז כמו שהייתי בעבר, אבל עדיין יש לי תאוצה טובה וזה משהו שחייב להיות לשחקן הגנה טוב".

המגן הפתיע וסיפר בחופשיות על העובדה שהוא מעשן: "אני תמיד אומר את האמת, וגם אין לי בעיה לדבר על הנושא. אני לא השחקן הראשון שמעשן וגם לא אהיה האחרון. כשהאוהדים רואים אותי על המגרש הם מרוצים מההופעות שלי וזה מה שהכי חשוב. אנשים יכולים לחשוב מה שבא להם, אבל זה לא מטריד אותי. מה שמשנה זה איך אני משחק על המגרש וכיצד אני מייצג את המועדון שלי". 

ז'רמי מתייה.
ז'רמי מתייה. "בספרד מפעילים המון לחץ על השחקנים" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי