"לה-ליגה" נגד הקטארים: "הסכומים שפ.ס.ז' משלמת לא של כדורגל אלא נפט"

נאסר אל חליפי
נאסר אל חליפי | Gettyimages

נשיא הליגה הספרדית ביקר בחריפות את התנהלות מחזיקת הגביע הצרפתי, ובפרט דיבר על עסקת ניימאר: "הוא פשוט השתין עלינו מהמקפצה"

(גודל טקסט)

נשיא ה"לה ליגה", חאבייר טבאס, יצא בהתקפה חריפה נגד הכסף הקטארי של פאריס סן ז'רמן. הוא תבע חקירה נגד פאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי, אם כי אופ"א הודיעה שלא תחקור את התכולים. הוא גם יצא נגד ניימאר: "הוא צוחק על השיטה שנהוגה אצלנו ומשתין עלינו כאילו הוא על המקפצה בבריכת השחיה", אמר.

טבאס דיבר בכינוס "סוקרס" במנצ'סטר, שעוסק בחוזי טלוויזיה ומסחר בכדורגל. כשנשאל אם הוא לא חושש שליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו יכולים לעזוב באותה צורה אמר: "אני חושב שסעיפי השחרור שלהם גבוהים יותר, אבל אם נאסר אל חאליפי (נשיא פאריס סן ז'רמן) ירצה את השחקנים האלה, הוא רק צריך לפתוח את ברזי הנפט".

הנשיא תקף את הבעלים הקאטרים של פ.ס.ז': "המחירים ששילמו על ניימאר הם לא מחירים של כדורגל אלא של שוק הנפט. אולי הם יכולים לעמוד בזה בפ.ס.ז', אבל מה שאנחנו רואים שהם צוחקים על כל המערכת".

נאסר אל חאליפי
נאסר אל חאליפי (AFP)

עוד הוסיף: "אנחנו לא יכולים לקבל את העובדה שניימאר משתין עלינו מהמקפצה. לפחות חייבים לחקור את זה. אני לא יוצא נגדם בגלל שפ.ס.ז' לקחה שחקן מברצלונה. זה נוגע לכל הליגה הספרדית".

לדברי הנשיא המעבר של ניימאר ייפגע בליגה הספרדית: "עבדנו קשה לקדם את הליגה בכל הקשור לזכויות שידור. מה שקרה איתו ייפגע בנו ובכל המבנה של הליגה. זה יכול להרוס את תעשיית הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי