מתייה: התייחסו אליי רע בבארסה, לא העזתי לעלות להתקפה

ז'רמי מתייה
ז'רמי מתייה | AFP

בלם ספורטינג ליסבון לפני המפגש מול האקסית ברביעי באלופות: "האשימו אותי בהפסד ליובה, אבל פיקה ומסצ'ראנו אשמים לא פחות ממני", "מחוץ למגרש הייתי בבית", "אם אחגוג זה יהיה מכוון לנשיא והמנהל הספורטיבי"

(גודל טקסט)

ביום רביעי תפגוש ברצלונה את ספורטינג ליסבון והאקס ז'רמי מתייה במחזור השני בשלב הבתים של הליגה האירופית. בראיון ל"מארקה" נשמע הבלם הצרפתי כועס וזועף על האקסית מקטלוניה.

היכולת: "כולם האשימו אותי בהפסד 3:0 ליובנטוס בעונה שעברה, אבל אף אחד לא דיבר על ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו שהיו אשמים לא פחות ממני".

האם יחגוג במקרה של שער: "לא יודע. יש לי כבוד לחברים שלי לשעבר, אבל אם כן אחגוג זה יהיה רק בגלל הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו והמנהל המקצועי רוברטו פרננדס. הם התייחסו אליי רע מאוד".

ההתאקלמות בספורטינג: "כולם יודעים שהיו לי פציעות כששיחקתי בברצלונה ועד היום אני סובל מהן. בספורטינג אני מרגיש קצת כמו בוולנסיה. זה מועדון משפחתי וקיבלו אותי יפה מהרגע הראשון. נותנים לי לבעוט כדורים חופשיים. בברצלונה בחיים לא העזתי לעלות להתקפה. כולם ידעו בדיוק מי בועט כדורים חופשיים (מסי, ניימאר). לא היה לי צ'אנס".

ז'רמי מתייה. לא הרגיש בנוח בברצלונה (gettyimages)
ז'רמי מתייה. לא הרגיש בנוח בברצלונה (gettyimages)

התקופה בברצלונה: "ברצלונה זו הקבוצה עם השחקנים הכי טובים בעולם כך שלא היה לי קל שם, אבל השנתיים הראשונות היו פנטסטיות. רק בשנה אחרונה הכל התקלקל, אבל זה הכדורגל. בעונה הראשונה שיחקתי 58 אחוז מהמשחקים ובשנייה 54, אבל כואב לי שאומרים שלא שיחקתי הרבה באברסה. לא חושב שהתקשורת נהגה בי רע, אבל עיתון אחד "ספורט" התעמר בי".

החברה בברצלונה: "דיברתי עם כולם, אבל מחוץ למגרש שהיתי כל הזמן בבית. אני איש משפחה, הייתי עם אשתי".

ליאו מסי. כולם יודעים מי בועט כדורים חופשיים (AFP)
ליאו מסי. כולם יודעים מי בועט כדורים חופשיים (AFP)

ההתמודדות מול מסי: "קשה מאוד לעצור אותו. הכי טוב לשמור אותו מטר ממך ולחכות למסירה ולנסות לקלקל אותה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי