סאול ניגס חשף: "מונו בורגוס הציל את חיי"

סאול
סאול | AFP

קשר אתלטיקו מדריד דיבר לראשונה על הטרגדיה האישית: "כל מה שרציתי זה לשחק, ביקשתי מהרופא שיסיר לי את הכלייה כדי לחזור". הסיפור המלא מאחורי הטרגדיה

(גודל טקסט)
אחד הכוכבים העולים של אתלטיקו מדריד הוא סאול ניגס. היום (רביעי) העניק הקשר הספרדי ראיון לתקשורת האנגלית בו חשף כי עוזרו של דייגו סימאונה, חרמן בורגוס, שינה את חייו. "ביקשתי מהרופא שפשוט יבצע את הניתוח, יוציא את הכלייה ויפסיק את הסיוט הזה", פתח סאול והסביר: "כל מה שרציתי זה לשחק כדורגל". 



הטרגדיה של בן ה-22 החלה במשחק הבכורה שלו בליגת האלופות מול באייר לברוקזן ב-2015. סאול התנגש בקירגיאקוס פאפאדופולוס ונשלח לבית החולים. הוא תיאר את הרגעים בהם ניסה להרגיע את אביו כקריטיים: "הסברתי לו ששום דבר לא ישבור אותי, שאני שור שלא נכנע לרגע". אבל הממצאים הוכיחו כי הנזק היה חמור הרבה יותר. הליך כירוגי קטן הותיר את מצבו של סאול בסימן שאלה כשהכלייה שלו סומנה כהרוסה. "הקטטר החזיר אותי לפעילות, אבל סבלתי בכל רגע. לא הצלחתי להשתין פעם אחד מבלי שהשתן ידמם. כל מה שרציתי זה לשחק, אבל באתלטיקו שמרו עליי".


"כשמונו בורגוס שמע שאני רוצה להוציא את הכלייה הוא רתח מזעם, רק חשבתי על כדורגל ועל לחזור לעניינים – אבל הוא דאג לי. נבח עליי כשהוא שמע שאני ביקשתי מהרופא להסיר את הכלייה, וביקש שאחשוב על ההשלכות. בגללו החזרתי את הקטטר לגוף ולמדתי לחיות עם הסבל. היום אני כבר מרגיש אחרת. במידה מסוימת, מונו הציל לי את החיים והקריירה. הבנתי את המשמעות של הדברים שלו, זו שיחה שמעולם לא אשכח", סיכם. 



חייב הכול למונו. סאול (AFP) 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי