ברצלונה הודיעה: נציע למסי חוזה לכל החיים

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

מוליכת הטבלה הספרדית נחושה לשמור על הפרעוש, בדיוק כמו חוזהו של אינייסטה. ברתומאו לקראת מלאגה (21:45): "אף אחד לא יכול לקחת מאיתנו את הסגל והדגל". המשחק יתקיים ללא קהל?

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק הערב (שבת, 21:45 )נגד נועלת הטבלה מלאגה, ללא ג'ורדי אלבה שיחמיץ את המשחק בעקבות פציעה. גם לואיס סוארס בספק והוא מקווה לשחק בגלל שלמרות שכבש 87 שערים ב-102 משחקים במדי הבלאוגרנה, אף אחד מהם לא היה נגד מלאגה, שבשלוש השנים האחרונות ניצחה פעמיים את בארסה, סיימה פעמיים בתיקו והפסידה רק פעמיים.

מעבר למשחק, בתקשורת הספרדית מדווח על מתח פוליטי גדול בעיר בגלל העימותים בין ספרד לקאטלוניה. הבוקר אמורה ברצלונה לקיים את האסיפה השנתית של בעלי המניות שלה, בעוד ממשלת ספרד תדון בהחלטה האם לבטל את האוטונומיה של קטאלוניה, כאשר מדובר על סעיף 155 המפורסם.

החלטה על ביטול האוטונומיה עלולה ליצור גל של הפגנות בברצלונה וראשי הקבוצה מקווים שלא יצטרכו שוב לשחק ללא קהל, כמו נגד לאס פלמאס. במקרה של הפגנות, ייתכן שלבארסה לא תהיה ברירה והיא אפילו תיאלץ לבטל את המשחק. מי שיתאכזבו מאוד אם אחד מהתרחישים האלה יתממש הם שני כוכבי הקולנוע מאט דיימון ומורגן פרימן, שאוהדים את הקבוצה והגיעו לעיר בין היתר כדי לצפות בה.


ואלוורדה. לא משעמם (Gettyimages)

ראשי בארסה הורו על שמירה קפדנית במשחק כדי שלא תהיה שוב פריצה של אוהדים לכר הדשא, כמו במשחק נגד אולימפיאקוס בו שני אוהדים נכנסו לתחומי המגרש עם חולצות שנשאו את הכיתוב: "עזרו לקטאלוניה, הצילו את אירופה". הקבוצה עלולה להיענש על ידי אופ"א, שלא מאשרת פעילות פוליטית במשחקי הכדורגל.

בתוך כך ארנסטו ואלוורדה אמר במסיבת העיתונאים שהידיעות על כך שברצלונה הייתה יכולה לרכוש את קיליאן אמבפה אינן נכונות: "לא היתה לנו אפשרות כזאת. יש הרבה ידיעות על שחקנים שקשורים לברצלונה. המועדון תמיד רוצה להתחזק, אבל כמאמן אני רוצה בעיקר להוציא את המקסימום מהשחקנים שעומדים לרשותי", אמר המאמן והתייחס למאה הימים הראשונים בתפקיד: "אני יכול להגיד דבר אחד. זה לא היה משעמם".

מאוחר יותר, קיים המועדון את האסיפה השנתית לבעלי המניות. במהלכה של אותה ישיבה הצהיר אוסקר גראו, מנכ"ל ברצלונה, כי לליאונל מסי יוצע חוזה לכל החיים. המשמעות היא שהפרעוש הוא זה שיחליט מתי ואם הוא ירצה לעזוב את ברצלונה. גראו בחר לציין כי מסי כבר האריך את חוזהו, אך כעת במועדון פועלים על מנת להסדיר את הנושא מולו בדיוק כמו שעשו עם אנדרס אינייסטה. לאחר מכן, ג'וזף מריה ברתומאו סיפר: "אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו את הדגל ואת הסמל". הדברים של הנשיא נאמרו בעקבות הסכסוך הרותח בין קאטלוניה לשלטונות הספרדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי