זידאן: "לא אהיה מאמן ריאל לנצח, הקבוצה מתכוננת לכך"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | צילום : GettyImages

מאמן אלופת אירופה הטיל פצצה בראיון לפיפ"א: "בכדורגל יש עליות ונפילות וצריך להיות מוכן". בספרד מבקרים את בעיית הכיבושים ההיסטורית, היריבה בגביע בנתה יציעים זמניים למשחק (חמישי ב-22:30, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

ריאל מדריד תשחק מחר (חמישי ב-22:30, שידור ישיר בספורט1) בגביע המלך נגד פואנלברדה המדורגת שנייה במחוז שלה בליגה השלישית.

המאמן, זינדין זידאן הטיל פצצה לקראת המשחק, ואחרי שזכה בתואר "מאמן השנה" של פיפ"א אמר בראיון: "אני לא אהיה מאמן ריאל מדריד לנצח ואני מכין את הקבוצה למצב הזה".

"בכדורגל יש תמיד עליות ונפילות וצריך להיות מוכן", המשיך זיזו, "אם אתה נמצא בטופ אתה מחויב להישאר שם, אבל אני יודע שיום אחד יהיו גם ימים אחרים ואני חייב להתכונן לזה. אני נמצא במועדון שרגיל לזכות בתארים כל הזמן וגם בליגת האלופות, אבל לזכות באליפות הליגה הספרדית אפילו יותר קשה לדעתי".

זידאן. הטיל פצצה
זידאן. הטיל פצצה (AFP)

זידאן גם אמר: "אני מצליח להוציא מהשחקנים את המקסימום בזכות התשוקה, המקצועיות שלי והידע הרב. יותר חשוב לי שהשחקנים יאמינו במסר שלי בכדורגל. אפילו יותר חשוב מאשר לזכות בתארים".

הקבוצה מבירת ספרד משחקת באצטדיון על שמו של כוכב אתלטיקו מדריד פרננדו טורס, שם יש 4,500 מקומות בלבד, אבל נוכח ההתעניינות נבנו יציעים ארעיים ובמקום יהיו 7,500. הדשא במגרש לא במצב הכי טוב וכוכבי הבלאנקוס השווים מליונים יצטרכו להיזהר. הקבוצה תכננה לרכוש ספסלים חדשים לקבוצות, אבל הם לא הגיעו בזמן. כריסטיאנו רונאלדו וסרחיו ראמוס קיבלו יום חופש ולא יהיו בסגל.

את המשחק ריאל מדריד אמורה לעבור בקלות, אבל "מארקה" פרסם שהקבוצה עוברת משבר בכל הקשור לכיבוש שערים. שחקנים כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, גארת' בייל, מרקו אסנסיו ואיסקו, שהם חבורה של שחקנים התקפיים מהטובים בעולם, לא הצליחו לכבוש יותר משלושה שערים למשחק ב-15 משחקים העונה. בעונה שעברה למשל ריאל מדריד כבשה ב-16 משחקים מעל שלושה שערים. חלפו 45 שנים מאז, בנקודת הזמן הזו, ריאל מדריד לא הצליחה לכבוש באף משחק ארבעה שערים ומעלה.

CR7. מתי הכדור צפוי להיכנס?
CR7. מתי הכדור צפוי להיכנס? (AFP)

ריאל מדריד כבשה 18 שערים העונה בליגה וארבע קבוצות בליגה כבשו יותר ממנה, כשסלטה ויגו משתווה לה. הבלאנקוס כבשו העונה שש פעמים שלושה שערים בכל המסגרות, אבל התיקו 1:1 מול טוטנהאם והניצחון 0:3 על אייבר ממחיש את בעיית כיבוש השערים.

יתר המשחקים
ליידה – ריאל סוסיאדד (20:30)
לה קורוניה – לאס פלמאס (21:30)
ג'ירונה – לבאנטה (21:30)
טנריפה – אספניול (22:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי