ואלוורדה על עתידו של פאקו אלקאסר: "יעזור לנו הרבה"

פאקו אלקאסר
פאקו אלקאסר | AFP

מאמן ברצלונה שלל את האפשרות שהחלוץ יימכר והחמיא לו על הצמד ב-1:2 על סביליה: "הראה שהוא גולר". הקהל הגיב בבוז ליכולת של לואיס סוארס, מסי ציין 600 הופעות רשמיות

(גודל טקסט)
ארנסטו ואלוורדה הוא כנראה מסוג המאמנים שמקימים שחקנים גמורים על הרגליים. אחרי שפאקו אלקאסר כבר הוכרז כאחד הפלופים הגדולים של בברצלונה ודובר על שחרורו בינואר, הוא כבש אתמול את שני שערי הניצחון על סביליה (1:2) בקאמפ נואו. בארסה מרוחקת מהבלאנקוס כבר 11 נקודות, ואילו סביליה לא ניצחה בקאמפ נואו כבר 15 משחקים (13 הפסדים) וספגה בהם 40 שערים.


המאמן הפתיע את כולם עם אלקאסר שהבקיע צמד לראשונה אחרי 192 יום, בהופעתו השנייה בלבד בהרכב העונה בליגה. החלוץ מיעט לשחק ולכן הוא זוכה לרשום ממוצע זהה לשל ליאו מסי, שער כל 85 דקות. "מארקה" כתב על כך: "אנחנו לא נגיד למאמן ברצלונה מה לעשות, אבל לא מגיע לאלקאסר יותר דקות משחק? כאשר לואיס סוארס נמצא במשבר, הוכיח חלוץ ולנסיה לשעבר שכיבוש שערים עדיין זורם בדמו ובמשחקים הגדולים הוא נמצא שם כדי לעזור".




לואיס סוארס לעומתו נמצא בשפל הכי גדול מאז הגיע מליברפול ואפילו ספג שריקות בוז ראשונות בקאמפ נואו. הוא כבש רק שער ליגה אחד העונה. לעומתו אנדרס אינייסטה קיבל מחמאות על יכולתו ונאמר שברצלונה נראתה אחרת איתו וכשהוחלף היא גם ספגה את השיוויון. ליונל מסי חגג את משחקו ה-600 במועדון ואינייסטה פירגן: "יש לו עוד הרבה משחקים לשחק בברצלונה ותארים לזכות בהם. זה מספר שקשה להגיע אליו. ההרגשה מצוינת לחזור אחרי הפציעה ועוד יותר לחזור לנבחרת".

#Messi Vs #Ronaldo:

600 Games
523 Goals
234 Assists

Vs

700 Games
532 Goals
188 Assists pic.twitter.com/yWTdWAWdRN

— Messi's Team ⑩ (@MESSISTEAM) 4 בנובמבר 2017



ואלוורדה אמר בסיום: "לא נבקש סליחה על יכולתנו. במחצית הראשונה שלטנו ויכולנו לכבוש יותר. בשנייה לסביליה היו דקות בהן שלטה במשחק. אלקאסר כבש שני שערים חשובים ואנחנו מקווים שהוא יעזור לנו בהמשך. למרות שלא שיחק הרבה עד כה, הראה שהוא גולר. הפרש 11 נקודות אומר לי רק שאנחנו לא נכשלים בתפקידנו וגם המצב בקטאלוניה לא משפיע על הקבוצה".


איבן ראקיטיץ' אמר על אלקאסר: "הוא אף פעם לא התייאש. יש לנו ביטחון גדול ביכולתו והוא תמיד מתאמן קשה. אני מקווה שימשיך כך. סוארס? רק עניין של ביטחון. כשהוא יתחיל לכבוש הוא גם לא יפסיק. אנחנו לא יכולים לנצח כל משחק 0:5. היריבות שלנו שיפרו את יכולתן, הליגה הפכה יותר שיוויונית". על ההפרש מריאל מדריד אמר הקרואטי לסיכום: "בוטחים בעצמנו. אנחנו לא יכולים לשנות דבר אצל ריאל מדריד. עדיף שנעשה את העבודה שלנו".



אלקאסר. בזמן שסוארס חוטף, הוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי