מאטה בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד, ריאל רוצה לצרפו בינואר

מאטה
מאטה | AFP

הקשר הספרדי מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב, הבלאנקוס מעוניינים לרכוש אותו בחלון ההעברות הקרוב. זידאן יפתח עם שלישיית ה-BBC מול אתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)
מיד בתום הפגרה, תפגוש ריאל מדריד את אתלטיקו מדריד לדרבי סוער ב"וונדה מטרופוליטנו", ולראשונה מפתיחת העונה מתכנן זינדין זידאן לעלות עם שלישיית ה-BBC, ששיתפה לאחרונה פעולה במשחקי הסופרקאפ נגד מנצ'סטר יונייטד וברצלונה. מאז כריסטיאנו רונאלדו הורחק לחמישה משחקים ולאחר מכן גארת' בייל נפצע.


הצרפתי אמנם אמר שמרגע שנכנס לתפקידו כמאמן הבלאנקוס מקומם של השלושה בהרכב לא נתון לוויכוח, אבל עד כה הם שיחקו ביחד רק ב-28 מתוך 108 המשחקים שניהל זידאן (26 אחוז בלבד). כעת, מצפה זיזו שאם השלושה יהיו כשירים, ריאל מדריד תתחיל לספק את הכדורגל הטוב ביותר שלה. גולשי "מארקה" לעומת זאת קצת פחות נלהבים מהרעיון, וכשנשאלו בסקר אם מצב הקבוצה יהיה טוב יותר עם השלושה בהרכב, 54 אחוזים מהם השיבו בשלילה.




גם בעונה שעברה השלושה מיעטו לשחק ביחד ובעקבות הפציעה של בייל, הפך איסקו לשחקן הרכב קבוע וזידאן עבר למערך 4-4-2 עם שני חלוצים. הפעם למאמן תהיה הזדמנות נדירה להכין את הקבוצה למשחק מול הקולצ'ונרוס כאשר השלושה עומדים לרשותו ולא זומנו לנבחרות שלהם. קארים בנזמה כבר מזמן לא נלקח בחשבון על ידי דידייה דשאן, כריסטיאנו רונאלדו קיבל שחרור משני משחקי הידידות הקרובים וגארת' בייל העדיף להישאר במדריד ולהתאושש מפציעתו. אתמול החלה ריאל מדריד בהכנות ראשונות למשחק.



שלישיית ה-BBC. יחזרו לשתף פעולה בדרבי? (AFP)


סימן שאלה גדול קיים לגבי יכולתו של קארים בנזמה שכבש שני שערים ובישל שניים נוספים ב-12 משחקים במדי ריאל מדריד העונה, ובמשחק האחרון נגד לאס פלמאס הוא ספג קריאות בוז מהקהל. אחד מאלה שלעגו ליכולתו של בנזמה היה כדורגלן ברצלונה לשעבר, גארי ליניקר, שעקץ אותו בשני המשחקים נגד טוטנהאם וקבע שהוא "אובררייטד". זידאן מצידו לא אהב את זה וכינה את הביקורת של האנגלי "בושה".


העקיצות נמשכו גם אתמול כאשר הצטרף לחגיגה כריסטיאן ויירי, שחקנה של אתלטיקו מדריד לשעבר, שאמר על ליניקר: "לא מבין מה עשו ממנו פרשן כזה גדול בטלוויזיה. כשהוא שיחק הוא כבש שערים ברחבה בלבד. הוא היה חלוץ, אז למה הוא רוצה להרוג חלוץ אם הוא לא כובש בשני משחקים רצופים?". האנגלי שמבלה כמעט 24 שעות ליד הטוויטר ענה מיד: "הוא (ויירי) נמצא בטלוויזיה לענות על שאלות על כדורגל כשבמפתיע מעורבים בזה שאלות על כדורגלנים".


He's on TV to ask questions about football which, surprisingly, involves asking questions about footballers. https://t.co/v8GUWIsvj9

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 7, 2017


"I don't know why @GaryLineker is on TV"@vieri_bobo takes Benzema's side. Full episode #OnDemand ▶️ https://t.co/3w0EngEhbJ#TheLockerRoompic.twitter.com/130DclCvwq

— beIN SPORTS USA (@beINSPORTSUSA) November 7, 2017


בעניין אחר, "אקספרס" הבריטי טוען שחואן מאטה הוא אחד המועמדים של ריאל מדריד לינואר הקרוב. מאז הגעתו של ז'וזה מוריניו לאולד טראפורד היו סימני שאלה לגבי עתידו של הקשר הספרדי, אבל המאמן הפורטוגלי גיבה את שחקנו ואף נתן לו דקות משחק מרובות. מאז היכולת החלשה שגילה ב-2:1 להאדרספילד לפני מספר שבועות הוא לא קיבל אף דקה ונראה שזמנו במועדון קצוב.


השחקן בן ה-29 מסיים את חוזהו ביונייטד בקיץ הקרוב, ובריאל רוצים לנצל את המצב שנוצר ולצרפו כגיבוי לחוליית הקישור העייפה. מאטה גדל בקאסטייה של ריאל ובהזדמנויות שונות הצהיר: "עזבתי מוקדם מדי את הקבוצה. בגיל 18 עשיתי את הבכורה שלי בקבוצה השנייה של המועדון, אבל לא חשבתי שאוכל להשתלב ועזבתי ל-וולנסיה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי