בדרך חזרה לספרד? אתלטיקו מדריד מעוניינת באנדר הררה

אנדר הררה
אנדר הררה | AFP

קשר מנצ'סטר יונייטד מסיים את חוזהו בתום העונה, דייגו סימאונה סימן אותו בתור מחליפו של גבי. השדים האדומים יגיבו בניסיון לרכוש את אחד מכוכבי הקולצ'ונרוס?

(גודל טקסט)

 איסור ההעברות של אתלטיקו מדריד יוסר בחודש ינואר הקרוב, הקולצ'ונרוס כבר התחזקו בין השאר בדייגו קוסטה מצ'לסי, אבל בספרד מתפרסם היום (שישי) כי המאמן דייגו סימאונה מעוניין גם בקשר אנדר הררה כדי לבנות סביבו את "אתלטיקו מדריד החדשה".

הררה בן ה-28 מסיים את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בתום העונה הקרובה ולנוכח העובדה שז'וזה מוריניו צירף את פול פוגבה ונמניה מאטיץ', הספרדי נדחק אל מחוץ להרכב, זוכה לדקות יחסית כשכל שחקני מרכז השדה כשירים ולפי "אס" לא מן הנמנע שבקיץ יעשה את הדרך בחזרה לספרד.

אתלטיקו מדריד חוששת למצוא את עצמה ללא הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, כרגע היא מדורגת רביעית, אבל סימאונה כמובן בונה על קוסטה וגם על ויטולו שיעמדו לרשותם החל מינואר הקרוב. במדריד רואים באנדר הררה כמחליפו האפשרי של הקפטן גבי, שנחלש בעונה האחרונה. עוד נכתב כי החשש היחיד של אתלטיקו הוא שמהלך שכזה יוביל לכך שמנגד תנסה מנצ'סטר יונייטד לרכוש את אחד מכוכביה, אנטואן גריזמן או סאול ניגס.


הררה. מרוצה ביונייטד, אבל הדקות עלולות לעשות את ההבדל (Getty)

כזכור יונייטד עקבה אחרי סאול כבר בשנת 2013 ואף הייתה קרובה לצרף את גריזמן לתיאטרון החלומות בתחילת העונה, אלא שהכפלת סעיף השחרור של הצרפתי והבחירה ברומלו לוקאקו גרמה לכך שהחלוץ נשאר לעונה נוספת במדריד – וספק אם בקיץ הוא לא ימשיך ליעד חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי