נשיא טורינו הודה: פלורנטינו פרס התעניין באנדראה בלוטי

אנדראה בלוטי
אנדראה בלוטי | Gettyimages

אורבנו קאירו גילה לתקשורת האיטלקית שהחלוץ שסעיף השחרור שלו עומד על 100 מיליון יורו עורר עניין רב אצל נשיא ריאל מדריד, שרוצה לחזק את החלק ההתקפי

(גודל טקסט)

למרות שבקיץ האחרון היה מבוקש סקבוצות ברחבי היבשת, ביניהן מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, מילאן ומונאקו, אנדראה בלוטי נשאר בסופו של דבר בטורינו. כעת, מגלה נשיא הקבוצה האיטלקית אורבנו קאירו, שהחלוץ בן ה-23 מ עורר עניין רב גם בריאל מדריד, ובפרט אצל נשיא המועדון פלורנטינו פרס.

"נפגשנו לארוחת ערב ודיברנו על חידושי חוזים לשחקנים עם סעיפי שחרור מפלצתיים", גילה אורבנו ל"גזאמרקאטו". "וסיפרתי לו שהעליתי את סעיף השחרור של בלוטי ל-100 מיליון יורו. מיד ראיתי זה תפס את תשומת ליבו. אם סעיף השחרור היה 20 מיליון יורו, הוא לא היה מגיב ככה".

מאז העזיבות של אלברו מוראטה לצ'לסי ומריאנו לליון, החלק הקדמי של הבלאנקוס לא מרשים מפתיחת העונה, וכבר בספטמבר האחרון הודה המאמן זינדין זידאן שאולי חסר לקבוצה חלוץ. הקבוצה מתכננת לחזק ההתקפה בקיץ הקרוב, ואולי אף בחלוץ ההעברות של ינואר. חוזהו של החלוץ האיטלקי, שרק השבוע הודח עם נבחרתו בפלייאוף ההעפלה למונדיאל, יסתיים בקבוצתו הנוכחית ב-2021.


פרס. סימן את הגלקטיקו הבא? (Gettyimages)

ריאל מדריד, כידוע, חזרה הערב מפגרת הנבחרות וסיימה ב-0:0 מאכזב ב"וונדה מטרופוליטנו" מול היריבה העירונית אתלטיקו. כריסטיאנו רונאלדו סובל ככל הנראה מהתקופה הגרועה בקריירה שלו ובמאזנו שער ליגה בודד. גם בנזמה, שסופג הרבה אש מהאוהדים, מצא את הרשת רק פעם אחת הונה בליגה הספרדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי