ברצלונה סימנה את היורש של ליאו מסי: ברנרדו סילבה

ברנרדו סילבה
ברנרדו סילבה | Getty

"דיארו גול" מדווח שהקשר הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי ינחת בקאמפ נואו בלי קשר לשאלה האם הפרעוש, שקיבל היום (שישי) את נעל הזהב, ימשיך או לא בבלאוגרנה

(גודל טקסט)
בעוד התקשורת המסקרת את ברצלונה עדיין לא יודעת לענות לשאלה האם ליאו מסי אכן יישאר וכבר חתם על החוזה החדש (או שאולי אביו עשה זאת), הרי שהיא כבר חושבת על היום שאחריו בקיץ הנוכחי או אולי בעוד כמה שנים כשהפרעוש יפרוש.


"דיאריו גול" הספרדי מדווח שבארסה סימנה את ברנרדו סילבה ממנ'צסטר סיטי בלי קשר להארכת החוזה של מסי.  הפורטוגלי עבר בקיץ האחרון ממונאקו למנצ'סטר סיטי כאחד השחקנים הצעירים המבטיחים ביותר. 50 מיליון יורו שילמו הסיטיזנס על הקשר בן ה-23 שכונה "מסי הפורטוגלי" בגלל צורת משחקו הדומה והשליטה בכדור.




למרות שפפ גווארדיולה חושב שיש לו עתיד גדול בסיטי הוא מיעט לקבל ממנו דקות משחק העונה (349 דקות בלבד ב-11 משחקים, רק בשלושה פתח בהרכב) ובברצלונה יסתערו עליו כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר בעיקר אחרי שהיא מודעת לעובדה שלא תוכל למשוך את פליפה קוטיניו מליברפול.



סילבה כונה כבר בעבר "מסי הפורטוגלי" (AFP)


בתוך כך קיבל היום מסי את "נעל הזהב" של הכובש המצטיין באירופה לאחר שכבש 37 שערי ליגה בעונה שעברה. הוא זכה בתואר פעם רביעית. מעניין לציין שמסי ורונאלדו השתוו בכל הקטגוריות של פרסי ענק. שניהם זכו ב"נעל הזהב" ארבע פעמים וכל אחד מהם זכה ב-"כדור הזהב" חמש פעמים. מאחר ולליגות הגדולות מעניקים לכובשים שתי נקודות מסי סיים עם 74 נקודות את התחרות של "נעל הזהב" והודה לחבריו: "בלעדיהם לא הייתי מגיע להישג הזה".

Messi ya tiene su cuarta Bota de Oro
Haz ❤️ para celebrarlo pic.twitter.com/k07OIoLdjQ

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 24 בנובמבר 2017
Click here to Reply or Forward

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי