צפו בתקציר: ברצלונה הביסה 0:5 את מורסיה

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | Gettyimages

שבע שנים לאחר הניצחון הבלתי נשכח על מוריניו, הקטלאנים התעללו בקבוצה מהליגה השלישית ועלו לשמינית גמר גביע המלך. אלקסר, פיקה, וידאל, סוארס וארנאיס כבשו. אתלטיקו העפילה, ליידה היממה את סוסיאדד ועלתה

(גודל טקסט)
שישה משחקים נערכים הערב (רביעי) במסגרת גומלין שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי. במוקד ברצלונה הבטיחה את הכרטיס לשמינית הגמר עם 0:5 מוחץ על מורסיה (0:8 בסיכום הכללי). גם אתלטיקו מדריד ולאס פלמאס העפילו לשלב הבא. פורמנטרה הדיחה את אתלטיק בילבאו אחרי מותחן אדיר. 


ברצלונה – מורסיה 0:5

אחרי שני משחקים ללא ניצחון, הקטלאנים הוציאו את העצבים על הקבוצה מהליגה השלישית. בעקבות ה-0:3 המשחק הראשון בחוץ, המאמן ארנסטו ואלוורדה זימן לא מעט שחקנים צעירים לסגל, ולמרות זאת זהות המנצחת לא עמדה לרגע בספק.




16 דקות בלבד חלפו ופאקו אלקסר פתח את החגיגה עם נגיחה ממרכז הרחבה. 40 דקות חלפו עד השער השני ועד שהסכר נפתח. ג'רארד פיקה, בלם להזכירכם, החליף מסירות בתוך הרחבה ומקרוב גלגל פנימה. לא חלפו שלוש דקות ואלייש וידאל שילש את התוצאה. בדקה ה-74 היה זה דניס סוארס שכבש אחרי מבצע סולו נהדר ואת תוצאת המשחק קבע חוסה ארנאיס המחליף בדקה ה-78. אגב, החמישייה הזו מגיעה שבע שנים בדיוק לאחר ה'מאניטה' המפורסמת על ריאל מדריד וז'וזה מוריניו על כר הדשא בקאמפ נואו. יחי ההבדל.


שחקני ברצלונה חוגגים (gettyimages)
שחקני ברצלונה חוגגים (gettyimages)


אתלטיקו מדריד – אלצ'ה 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי 1:1 במשחק הראשון, הקבוצה של דייגו סימאונה העפילה בקלילות לשלב הבא בוונדה מטרופוליטן מול הקבוצה מצמרת ליגת המשנה. ההתקפה של אתלטיקו המשיכה לחגוג אחרי התצוגה על לבאנטה. גם חסרונו של אנטואן גריזמן לא הפריע למארחת לחגוג. חוסה מריה חימנס (31) כבש ראשון, פרננדו טורס הוסיף עם (33 ו-68) בדרך ל-1:4 בסיכום שני המפגשים, כשהוא הראשון שהשלים צמד באצטדיון החדש ובוויסנטה קלדרון.


אתלטיק בילבאו – פורמנטרה 1:0

עוד סנסציה, והפעם על חשבון הבאסקים. אחרי 1:1 במשחק הראשון, הקבוצה מתחתית ליגת המשנה הצליחה להפתיע בסן מאמס. אחרי 95 דקות פושרות, שער של המחליף אלברו מוניס בדקה ה-96, סידר לאורחת העפלה משוגעת לשלב הבא. 



2 – Fernando Torres has become the first player to score a brace at Wanda Metropolitano and was the last player to score a brace at Vicente Calderon (all competitions). Idol. pic.twitter.com/aku0uFXvql

— OptaJose (@OptaJose) 29 בנובמבר 2017


לאס פלמאס – דפורטיבו לה קורוניה 3:2 

משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לפאקו אייסטראן, אך הוא יכול להתנחם בהעפלה לשלב הבא. המארחת חגגה בזכות 1:4 במשחק הראשון ו-4:6 בסיכום שני המפגשים. אמרה צ'ולאק (42) ובורחה ואלה (53, 80) כבשו עבור האורחת, הרנאן טולדו (58) ולואיק רמי (94) צימקו. דפור עם ניצחון אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בכול המסגרות. 


תוצאות נוספות
ריאל סוסיאדד – ליידה 3:2 (3:3 בסיכום הכללי)
לליידה: אייטור נונז (56), מנואל מולינה (59, פנדל), מארק טריאס (88). לסוסיאדד: דייגו יורנטה (23), חואנמי (33).


סביליה – קרטחנה 0:4 (0:7 בסיכום הכללי)
לסביליה: וויסאם בן יידר (3 ו-6), גאנסו (42), חואקין קוראה (66).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי