זידאן: אין לי תאריך כרגע לגבי החזרה של גארת' בייל

בייל
בייל | Getty

ריאל תשחק בשבת (21:45) בבילבאו והמאמן טוען שהוולשי ששיחק בגביע סובל מפציעה קלה חדשה. המוליכה ברצלונה תארח כבר ב-14:00 את ויגו בגלל השוק במזרח הרחוק. אתלטיקו תארח (17:15) את סוסיאדד

(גודל טקסט)
ברצלונה, ריאל ואתלטיקו מדריד ישחקו בשבת במסגרת המחזור ה-14 בליגה הספרדית בעוד ולנסיה, השנייה בטבלה, תתארח ביום ראשון אצל חטאפה. בארסה מקדימה את ולנסיה בארבע נקודות ואת שתי המדרידאיות בשמונה נקודות לאחר 13 מחזורים. בינתיים בספרד, אלאבס שפיטרה את ג'אני דה ביאסי מינתה את אבלרדו למאמנה השלישי העונה. 


ברצלונה – סלטה ויגו (14:00)

מוליכת הליגה שונאת לשחק בשעה כל כך מוקדמת אבל מה לא עושים עבור השוק של המזרח הרחוק. ג'רארד פיקה יחזור אחרי עונש השעיה ופאוליניו כנראה יפתח על חשבון פאקו אלקאסר באגף ימין. אנדרה גומש, שנפצע במשחק ליגת האלופות ב-31 באוקטובר נגד אולימפיאקוס יחזור לסגל ועשוי לשחק, למרות שפורסם שהוא עשוי לעזוב בינואר. גם סרג'י רוברטו יחזור אחרי פציעה. בסלטה יחסר ג'וני המושעה. 

"ואלוורדה הוא סוג של מאמן מסוג אחר שלא הכרתי", התייחס מארק אנדרה טר שטגן שוער ברצלונה למאמנו באסקי, "אם נמשיך לשחק באותה צורה עד חג המולד אני מאמין שנוכל לסיים כאלופים". בסלטה מודעים לעובדה שברצלונה ניצחה 18 משחקים רצופים בקאמפ נואו וכבשה בממוצע שני שערים למשחק. 

בילבאו – ריאל מדריד (21:45)

משחק ב"סאן מאמס" של בילבאו תמיד אמור להיות קשה, אבל הבאסקים בעונה גרועה ואף הודחו מהבג"גביע המלך" על ידי פרומנטרה בליגה השלישית ומדורגת רק במקום ה-16 בליגה. מאמנה חוסה ציגנדה במצב עדין על הקווים. עוד מפגש מעניין יהיה בין שוער בילבאו קפה אריזבלגה לבלאנקוס שרוצים לרכוש אותו בינואר. ייתכן שהוא לא יעלה לשחק. הקבוצה גם תשחק ללא הבלם שלה אמריק לאפורטה שצבר חמישה צהובים. 

 "לא ביקשתי אף שחקן ואני לא רוצה לדבר על שחקנים שלא בקבוצה. נראה כשייפתח שוק ההעברות", אמר המאמן זינדין זידאן והתייחס גם לגארת' בייל: "יש לו פציעה קטנה חדשה, היא לא נבעה מבעייה פסיכולוגית. בגלל שהוא כבר תקופה ארוכה לא משחק, הבעייה היא להיכנס לאימונים עם כל הקבוצה. אין לי כרגע תאריך מדויק מתי יחזור. הוא שיחק נגד פואנלברדה בגביע ולא יודע מתי הרגיש כאב. אנחנו לא רוצים לסכן אותו. אנחנו מנסים לעודד אותו ולהגיד לו שהוא חווה רגע קשה והוא יעבור אותו. מקווה שבשבוע הבא הוא יחזור. הכל תלוי בו".


השוער קיילור נבאס צפוי לחזור למשחק ליגה לראשונה מאז הראשון באוקטובר אחרי שהתאושש מפציעה. בראיון לרשת "פוקס" אמר על השמועות ששוער בילבאו קפה יחליף אותו: "אין לי מה להוכיח לאף אחד. אף אחד לא יודע מה יקרה בעתיד". ריאל מדריד ניצחה 23 מ-26 משחקיה האחרונים מול בילבאו בכל המסגרות.


 נבאס. לא מוטרד מתחרות עם קפה (Getty)


אתלטיקו מדריד – סוסיאדד (17:15)

הקולצ'ונרוס מתחילים להתאושש אחרי פתיחת עונה מהוססת בליגה והמפלה בליגת האלופות. אחרי שלושה ניצחונות בכל המסגרות הוא עדיין מחזיקים בסיכוי קלוש לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות. המגן הימני חואנפראן עדיין פצוע ובמקומו ימשיך לשחק תומאס פארטיי. בחוד יחזרו לשחק כנראה קווין גמיירו ואנטואן גריזמן שלא שיחקו בגביע. למרות העונה הבינונית של אתלטיקו כביכול היא עדיין לא הפסידה 17 משחקים רצופים ב"לה ליגה". מנגד יש לה שש תוצאות תיקו ב-13 מחזורים.


 גריזמן. אתלטיקו במסלול התקדמות (Getty)

ויטולו השחקן שאתלטיקו מדריד רכשה מסביליה, אבל הושאל ללאס פלמאס בגלל אמברגו ההעברות הגיע למדריד, אבל נטען שהוא יצטרף לקבוצה רק כדי לנוח אחרי שעבר סדרת פציעות. אתלטי כבר מחכה לחלון ההעברות וסימנה את החלוץ לאוטרו מרטינס בן ה-20 מראסינג.

סביליה – לה קורוניה (19:30)

גם האנדלוסים בדומה לאתלטיקו מתחילים להתאושש ורשמו שני ניצחונות ליגה וביניהם כמובן ה-3:3 המדהים בבית מול ליברפול אחרי פיגור של 3:0 במחצית שהותיר אותם חזק בתמונת הסיכויים לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי