ארתור לבש חולצה של ברצלונה, גרמיו תתלונן לפיפ"א

ארתור
ארתור | צילום מסך

בברזיל פורסמה תמונה של הקשר הצעיר שמועמד לבלאוגרנה עם חולצת המועדון, בקבוצתו הנוכחית לא ממש אהבו את זה: "לא לעניין בכלל. נלך עם זה לפיפ"א". מסי יציג את נעל הזהב לפני המשחק מול סלטה ויגו

(גודל טקסט)
השמועות על כך שארתור, הכישרון הצעיר של זוכת גביע הליברטדורס גרמיו סגר בברצלונה רק התגברו לאחר שהעיתון הברזילאי "גלובואספורטה" פרסם היום (שבת) תמונה בה הופיע השחקן עם חולצה של ברצלונה באירוע של סוכנו, ז'ורז'ה מצ'אדו.


ארתור שכבר זכה להשוואות לצ'אבי הרננדס בזכות סגנון המשחק שלו הודה בעבר שהוא מעריץ דווקא של אנדרס אינייסטה, וכמובן גם של ברצלונה. מחירו עשוי להגיע ל-50 מיליון יורו לאחר שחתם על הארכת חוזה בגרמיו עד אוקטובר 2021, אבל מדובר בסעיף שחרור שבארסה תוכל להפעיל ולצרף אותו אליה.



גרמיו שמחזיקה ב-70 אחוזים מכרטיסו של ארתור תתלונן לפיפ"א שברצלונה מנהלת מו"מ לא חוקי עם ארתור. סגו הנשיא אודוריקו רומן אמר: "אף אחד מברצלונה לא יצר איתנו קשר". האחראי על הצד המשפטי בגרמיו הקטור ניין אמר לפוקס: "סוכנו של השחקן אמר לנו שבארסה רוצה לפגוש את משפחתו של ארתור וזה לא נראה לנו רע תחילה, אבל הצילום הזה עם החולצה של בארסה נראה לנו לא לעניין לחלוטין. נלך עם זה לפיפ"א ונסביר מה קורה כאן". למרות זאת, בקרבתו של השחקן טוענים שהוא יצר קשר עם ברצלונה ושיש הסכם כלשהו בין הצדדים. 



ארתור והחולצה מעוררת המחלוקת. יירש את אינייסטה? (מתוך גלובואספורטה)


אם הכישרון הברזילאי אכן ינחת בקאמפ נואו, המטרה תהיה שיתחלק בדקות עם אנדרס אינייסטה שיזכה דקות מנוחה, כשהברזילאי גם צפוי לרשת אותו בעתיד. המנהל הספורטיבי של בארסה, רוברטו פרננדס, נפגש עם סוכניו של השחקן ומשפחתו. גרמיו מעדיפה להשאיר אותו בקבוצה, אבל לא תהיה לה ברירה אם ברצלונה תפעיל את סעיף השחרור.


בתוך כך, פורסם שליאו מסי יציג היום בקאמפ נואו לפני המשחק נגד סלטה ויגו (14:00) את "נעל הזהב" שקיבל בפעם הרביעית בקריירה שלו . האוהדים שיגיעו למשחק יוכלו לראות את התואר האישי מוצג באצטדיון. בנוסף, מחפש הארגנטינאי את הניצחון ה-300 שלו בקריירה במדי הבלאוגרנה בליגה. מי שלא ייקח חלק במשחק הוא ג'רארד דאולפאו שנשאר מחוץ לסגל של ארנסטו ואלוורדה בעקבות יכולתו הרעה.


️ If Barcelona win against Celta on Saturday, it will be La Liga win number 3⃣ 0⃣ 0⃣ for Lionel Messi #fcblive#Messi300pic.twitter.com/tIr86CgB6G

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 2, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי