עושים שוק: ריאל רוצה "לגנוב" את קוטיניו מברצלונה, זידאן התקשר להזאר

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Gettyimages

הבלאנקוס רוצים לגנוב לקטלאנים את הברזילאי, המאמן יצר קשר עם כוכב צ'לסי. ברייטון מחפשת חלוץ, מאמן גרמיו: "מפעילים עלינו לחץ מטורף בנוגע לארתור". פונסקה מועמד לבאיירן, אקס מכבי ת"א חתם בליגה ה-5 בצרפת

(גודל טקסט)
חלון ההעברות של ינואר ייפתח בעוד פחות מחודש, כשבמקביל השמועות והדיווחים לא עוצרים. ספורט1 עם כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת חלון ההעברות החורפי.


רשמי
* קיטון פארקס, קשר אמריקאי בן 20, חתם עד 2022 בבנפיקה ליסבון. בתקופה האחרונה שיחק בבנפיקה ב' אחרי שהגיע בהשאלה מווארזים, וכעת הוחלט להחתימו על חוזה ארוך טווח.


✍ Keaton Parks renova até 2022! Sabe tudo no Site Oficial: https://t.co/8QfnfFPh19pic.twitter.com/4kRZrk2R6l

— SL Benfica (@SLBenfica) December 6, 2017

* נייג'ל אדקינס מונה למאמן האל סיטי לאחר פיטוריו של ליאוניד סלוצקי.


| Introducing our new Head Coach, Nigel Adkins…

Full story ➡️ https://t.co/pzk0CPktH9pic.twitter.com/Ry73tFb5Ex

— Hull City (@HullCity) December 7, 2017


* הקשר דייגו פרוטי האריך את חוזהו ברומא עד 2022.


INTERVIEW | | Diego Perotti geeft een reactie over zijn contractverlenging…#ASRoma#Perotti2021

➡️ https://t.co/ITHfKGbAU3pic.twitter.com/tDtQDF85u8

— AS Roma Dutch (@RomaDutch) December 7, 2017


* אקס מכבי תל אביב אלברט באנינג חתם בגנגון מהליגה החמישית בצרפת.


שמועות
* "מונדו דפורטיבו" טוען שריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחר פליפה קוטיניו ומוכנה להציע לו שכר הרבה יותר גבוה ממה שמציעה ברצלונה. לפי הדיווח הקטלאנים מתכוונים להגיד לכוכב הברזילאי של ליברפול: "עכשיו או לעולם לא".


* מאמן גרמיו רנאטו התייחס למעבר האפשרי של ארתור לברצלונה בינואר: "אני לא בטוח שהוא ימשיך אצלנו. הלחץ שמפעילים עלינו הוא מטורף".


️ There's a monetary agreement that has been closed with Barça for Coutinho since the summer that the player and agent respect. His price is 145M that Barça hope to reduce #fcblivepic.twitter.com/SK4iWlREyb

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) December 7, 2017


* לפי "הגרדיאן" חמש קבוצות מתעניינות בשירותיו של דני אינגס שלא מקבל דקות בליברפול. ברשימה נמצאות ברייטון (חדשות לא טובות לתומר חמד), קריסטל פאלאס, ניוקאסל, ווסטהאם וסטוק סיטי.


* שם נוסף שעלה כמועמד לברייטון הוא מוסא דמבלה מסלטיק. ההתעניינות מערערת את מעמדו של תומר חמד, בטח לנוכח חזרתו מפציעה של סם בלדוק. גם האדרספילד הוזכרה כמעוניינת.
 

* לפי דיווחים באנגליה זינדין זידאן יצר קשר לפני מספר ימים עם אדן הזאר וניסה לשכנעו להצטרף לריאל מדריד. שיחת הטלפון הגיע לאחר שהמאמן הצרפתי קיבל לכך אישור מנשיא המועדון פלורנטינו פרס.


אדן הזאר. זידאן הרים טלפון (gettyimages)
אדן הזאר. זידאן הרים טלפון (gettyimages)


* למרות ההתעניינות של ברצלונה ושתי המנצ'סטריות, בממלכה טוענים שלאון גורצקה משאלקה יחתום דווקא בארסנל.


* לפי "רקורד" הפורטוגלי גוואנגז'ו אברגרנדה מוכנה לשלם עשרה מיליון יורו עבור סיידו דומביה שמשחק כיום בספורטינג ליסבון כמושאל מרומא.


לאון גורצקה. יגיע דווקא לארסנל?
לאון גורצקה. יגיע דווקא לארסנל?


* מצטרף חדש לרשימת המועמדים לאימון באיירן מינכן בעונה הבאה. "בילד" טוען שמאמן שחטאר דונייצק פאולו פונסקה הפורטוגלי הצטרף ליורגן קלינסמן, יורגן קלופ ותומאס טוכל לאחר שהעלה את הקבוצה האוקראינית לשמינית גמר ליגת האלופות.


* אקס מנצ'סטר יונייטד גיירמו וארלה, המשחק כיום בפניארול מאורוגוואי, נמצא על הכוונת של מנהלה המקצועי של רומא, מונצ'י. הג'אלורוסי מעוניינים לצרפו כבר בינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי