"רונאלדו ברמה של פלה ומראדונה, גם בעוד 40 שנה יזכרו אותו"

מוריניו ורונאלדו. האיחוד בדרך?
מוריניו ורונאלדו. האיחוד בדרך? | צילום: GettyImages

"המיוחד" יצא להגנתו של הפורטוגלי, לאחר שהשחקן הותקף בתקשורת על ידי כוכב ברצלונה בעבר חוליו סאלינס: "זה שאתה מקבל פרסים לא הופך אותך לשחקן טוב". הספרדי הוותיק התנצל לאחר מכן

(גודל טקסט)
הכרזתו של כריסטיאנו רונאלדו שהוא השחקן הכי גדול הזמנים הצליחה לעצבן לא מעט אנשים, ואתמול (שישי) היה זה חלוץ ברצלונה ונבחרת ספרד בעבר – חוליו סאלינס, שיצא נגד הפורטוגלי ועורר סערה בתקשורת הספרדית וברשתות החברתיות.


סאלינס, ששיחק תחת יוהאן קרויף בברצלונה הגדולה של שנות ה-90, כתב: "העובדה שאתה שחקן טוב ומקבל פרסים, לא עושה אותך השחקן הכי טוב בעולם. לרוע מזלך, יצא לך להיתקל באותה התקופה בלאו מסי הגדול. בשיא הרצינות, אני לא חושב שאתה אפילו נמצא על הפודיום עם הגדולים ביותר בכל הזמנים. יש דיי הרבה שחקנים שמקדימים אותך שם. אתה יכול להתנחם בזכיות בכדור הזהב, שלדעתי לא מגיעות לך בכלל".



לאחר שספג תגובות זועמות רבות של אוהדי ריאל מדריד ברשתות החברתיות, סאלינס עידן במעט את עצמו ואמר: "יש לי כבוד לרונאלדו, אבל באופן כללי מסי שחקן טוב יותר".


ב"מארקה" ניסו לבדוק אצל הגולשים מי יהיה היורש של רונאלדו ומסי, כאשר השניים כבר לא יזכו בתואר. ניימאר שסיים שלישי ב"נעל הזהב" השנה קיבל יותר אחוזי קולות מאחרים, עם 56 אחוז מהקולות ואחריו קיליאן אמבפה (17), איסקו (15), קווין דה בריינה (6), אדן הזאר (4), אנטואן גרייזמן (3).


Q seas muy bueno no quiere decir q seas el mejor ya q has tenido mala suerte de coincidir con el mas grande Messi
Y sinceramente no creo q estés en el Podium entre los mejores de la historia ya q te superarían unos cuantos
Confórmate con esos balones (alguno q no has merecido) https://t.co/Xe9d7BGKI3

— Julio Salinas (@juliosalinas19) December 8, 2017


גם ז'וזה מוריניו, שאימן את רונאלדו בריאל מדריד, התייחס לנושא: "הוא ברמה של פלה, דייגו מראדונה, ג'ורג' בסט, מסי ואוזביו. הילדים שלי מעולם לא ראו את פלה משחק, אבל הם יודעים מי הוא. בעוד 40 שנים זה יהיה כך עם רונאלדו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי