ראקיטיץ': התגברנו על העזיבה של ניימאר בצורה קבוצתית

שחקני ברצלונה
שחקני ברצלונה | Gettyimages

קשר ברצלונה לקראת הקלאסיקו: "יש לנו הזדמנות טובה לנצח את ריאל, למפסידה יהיה חג מולד עצוב". ברתומאו עקץ את כוכב פ.ס.ז': "לקחנו החלטות שאנשים לא אהבו, אבל הן היו הכרחיות עבור העתיד של ברצלונה"

(גודל טקסט)
בזמן שבצרפת מכפישים את המוניטין של ניימאר, ברצלונה מוכיחה כי יש חיים אחרי הכוכב הברזילאי. הקבוצה של ארנסטו ואלוורדה מוליכה את הליגה הספרדית, מחזיקה בפער משמעותי מריאל מדריד ולאחרונה היא העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון (תפגוש את צ'לסי) כאשר לאו מסי נמצא בכושר מפלצתי וסוחף את החלק הקדמי.


בעקבות הדיווחים אודות חיזוק אפשרי של הסגל, נשיא המועדון ג'וזף מריה ברתומאו, העניק היום (חמישי) לתקשורת המקומית במהלכו סיפר: "מאז שאני בתפקיד, דאגנו לבצע את ההחלטות הטובות ביותר עבור המועדון, הקבוצה וחברי המועדון. לפעמים אלו היו החלטות שאנשים לא אהבו (רמז לניימאר), אבל הן היו הכרחיות עבור עתידה של ברצלונה".



מאוחר יותר, גם איבן ראקיטיץ' התפנה וסיפק מספר פנינים, הפעם בראיון לתקשורת הקרואטית: "ניי הוא אחד הטובים בעולם, אבל התגברנו על העזיבה שלו בצורה קבוצתית. עבדנו קשה כדי להתקדם כקבוצה, אני מרגיש שאנחנו עושים עד כה עבודה טובה". לקראת הקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו בשבת הבאה אמר הקשר: "אחת מהקבוצות תזכה לחג מולד עצוב מאוד, אין לי ספק שיש משחק גדול. יש לנו הזדמנות טובה לנצח, זו תהיה דרך מושלמת לסיים את שנת 2017".


לקראת המפגש מול צ'לסי בשמינית הגמר סיפר ראקיטיץ': "נתכונן אליהם בצורה הטובה ביותר, זו הדרך שלנו. אין ספק שהם משוכה קשה, אבל אנחנו כאן כדי לנצח כל משחק, עד הסוף".


בינתיים, בספרד כבר נערכים ליום שאחרי חאבייר מסצ'ראנו. הארגנטינאי צפוי לעזוב לטובת הליגה הסינית בחודש ינואר ומי שצפוי לתפוס את מקומו כקפטן הרביעי של הקבוצה הוא ג'רארד פיקה. הוא יצטרף לרשימה הכוללת את אנדרס אינייסטה, מסי וסרחיו בוסקטס. עדיין לא ברור מי יתפוס את המקום החמישי ברשימה של ואלוורדה. 



מסתדרים ללא ניימאר. שחקני ברצלונה (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי