דייגו סימאונה: אם גריזמן ירצה לעזוב אנחנו ניתן לו ללכת

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | צילום: GETTY

מאמנה של אתלטיקו מדריד הפתיע בהודעתו, והוסיף: "אם שחקן יבקש ממני להתקדם, אין לי בעיה עם זה". מנצ'סטר יונייטד וברצלונה רודפות אחר החלוץ הצרפתי, שסכום שחרורו יקוצץ בחצי בקיץ

(גודל טקסט)

דייגו סימאונה הטיל פצצה היום (שישי) כשהודיע שאנטואן גריזמן ישוחרר לקבוצה אחרת ביום מן הימים. הצרפתי היה מבוקש בקיץ האחרון במנצ'סטר יונייטד, אבל אחרי אמברגו ההעברות על אתלטיקו מדריד החליט להישאר.

החלוץ חתום על סעיף שחרור של 200 מיליון יורו, שיקוצץ מקיץ 2018 למאה מיליון בלבד, דבר שיהפוך אותו למטרה ברורה עבור השדים האדומים ובעיקר ברצלונה, שרוצה אותו. החלוץ הצרפתי חתום עד 2022 במועדון אחרי שהגיע למועדון ב-2014 מריאל סוסיאדד ומאז הפך אותו סימאונה לחלוץ רחבה, למרות ששיחק קודם באגף.

סימאונה, שיוכל לשחק עם דייגו קוסטה וגריזמן ביחד מה-1 בינואר אחרי שאמברגו ההעברות יוסר על הקבוצה, אמר בראיון ל'לאקיפ": "כמו שדייגו קוסטה וארדה טוראן עזבו בעבר את אתלטיקו מדריד, אנחנו ניתן גם לגריזמן ללכת אם ירצה. אני אוהב מאוד את השחקנים שלי ואני עוד יותר אוהב לראות אותם מתקדמים בקריירה. אני לא מאלה שהם אסירי תודה לתרומה שלהם".

המאמן הארגנטיני הסביר: "אם שחקן בא אלי ואומר לי 'המאמן יש לי צ'אנס אחד בחיים לעבור לקבוצה מסוימת. אם אותו שחקן עשה עבורי את המקסימום כמו שעשה גריזמן, אני אגיד לו שאין בעיה. אני יודע שהוא צריך להתקדם ואגיד לו שאין בעיה". גריזמן כבש העונה שבעה שערים ב-18 משחקים, ו-25 שערים בשלוש העונות האחרונות.

אנטואן גריזמן. יעבור לבארסה או ליונייטד? (gettyimages)
 אנטואן גריזמן. יעבור לבארסה או ליונייטד? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי