קוטיניו ועוד ארבעה: ברצלונה סימנה מועמדים לינואר

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

בקבוצה הקטלאנית נחושים לצרף בחלון ההעברות הקרוב קשר שיחזק את הקבוצה בליגת האלופות כשמלבד הברזילאי של ליברפול, עלו גם שמותיהם של פקיר, אוזיל, ארתור ואוסקר. רונאלדו מתח ביקורת על המועדון

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 0:3 בקלאסיקו על ריאל מדריד, צריך לקרות דבר חריג במיוחד כדי שברצלונה לא תזכה באליפות ספרד. ועדיין, בהנהלת הבלאוגרנה לא מסתפקים רק בזירה המקומית וחושבים על חיזוק בחלון ההעברות של ינואר, כשבנוסף לשמועות על פיליפה קוטיניו, אנטואן גריזמן ובלם, בקבוצה מעוניינים בקשר שיסייע לזכות בליגת האלופות.

לפי "מארקה", בארסה אמנם לא איבדה עניין בברזילאי ובצרפתי, אך ליברפול לא ממש מעוניינת לשבת למשא ומתן ואתלטיקו מדריד אף הגישה תלונה לפיפ"א. כעת, במוליכת הטבלה בספרד שינו גישה לקראת חלון ההעברות וסימנו ארבעה מועמדים מרכזיים לחיזוק חוליית הקישור של הקבוצה בינואר.


מדובר בנביל פקיר הצרפתי ה-24, שחווה עונה מצויינת בליון, אך לא צפוי לעלות פחות מ-50 מיליון יורו. גם ארתור הבריזלאי (24), שעורר שערורייה בחודש שעבר כשצולם בחולצת הבלאוגרנה, עדיין לא ירד מהפרק של המנהל המקצועי רוברט פרננדס. מועמד נוסף הוא קשרה של ארסנל מסוט אוזיל שמסיים את חוזהו בתום העונה. הגרמני בן ה-29 מכיר את הליגה הספרדית, בה שיחק שלוש שנים במדי היריבה המרה ריאל מדריד. מועמד קצת פחות ריאלי הוא אוסקר משנחאי SIPG, שנרכש מצ'לסי תמורת 61 מיליון יורו ומשתכר 24 מיליון יורו בשנה.


אוזיל וקוטיניו. מי ילבש אדום-רימון בינואר? (Gettyimages)

ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני לעומת זאת, טוענים שברצלונה תעשה כל מאמץ אפשרי בינואר כדי לצרף את קוטיניו, למרות שהעניין עלול להיגרר עד סוף חלון ההעברות, ממש כמו שקרה בקיץ האחרון. בארסה רואה בברזילאי יורש לאנדרס אינייסטה ומוכנה לשלם עליו בין 140 ל-150 מיליון יורו בחלון ההעברות הקרוב כדי לא לחכות לקיץ, אז מחירו עשוי אף לעלות במקרה שיציג יכולת מרשימה במונדיאל. מי שלא ינחת בקאמפ נואו הוא אנחל די מריה בו הכחישה הקבוצה התעניינות, למרות דיווחים בנושא מצרפת.

בתוך כך, ברזילאי שכן שיחק בעבר בברצלונה, רונאלדו מתח ביקורת על התנהלות המועדון בו שיחק בשנות ה-90: "אני שמח שאני מקושר לריאל מדריד הרבה יותר מאשר לברצלונה. למרות שהיימים הכי יפים שלי היו בברצלונה, הסוף שם היה רע והזכיר את מה שעבר ניימאר. זה קרה כמה פעמים כי ההנהלה של בארסה עשתה דבר דומה עם רומאריו ורונאלדיניו. אבל ברצלונה עיר מדהימה ומועדון מדהים".


רונאלדו. מעדיף להיות מזוהה עם ריאל מדריד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי